دوشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰
۰ نفر

درگیری بین ۲ بنا در شهرستان آق‌قلا در استان گلستان با مرگ یکی از آنها پایان یافت.

اين حادثه نيمه‌شب 4 ارديبهشت‌ماه رخ داد و وقتي مأموران پليس در جريان اين درگيري قرار گرفتند، راهي محل حادثه شدند.
در اين درگيري بناي 33ساله به‌شدت مجروح شده بود كه به بيمارستان انتقال يافت اما شدت خونريزي او به حدي بود كه جانش را از دست داد. با مرگ وي، تحقيقات براي شناسايي و دستگيري عامل اين جنايت شروع شد و مأموران به تحقيق از شاهد ماجرا كه برادرزاده مقتول بود، پرداختند.

او مدعي شد كه عمويش با مرد ديگري كه او هم بناي ساختماني بود، درگير شده و در اين درگيري آن فرد با ضربات قيچي، عموي وي را به قتل رسانده است. با اطلاعاتي كه از تنها شاهد درگيري به‌دست آمد، عامل جنايت شناسايي شد و مأموران راهي خانه‌اش شدند اما وي گريخته بود.

در ادامه محل اختفاي او در خانه يكي از بستگانش شناسايي شد و مأموران با حضور در آنجا وي را دستگير كردند. عامل جنايت در همان بازجويي‌هاي اوليه به قتل همكارش اعتراف كرد و گفت: من و مقتول از مدتي قبل بر سر مسائل مالي اختلاف داشتيم. من از او مبلغي مي‌خواستم اما وي مي‌گفت كه پولي براي پرداخت بدهي‌اش ندارد. شب حادثه هم براي پس‌گرفتن پولم نزد او رفته بودم و وقتي ديدم وي حاضر نيست بدهي‌اش را بپردازد، با او درگير شدم و با قيچي چند ضربه به او زدم. سرهنگ علي اميريان، فرمانده انتظامي شهرستان آق‌قلا با بيان اين خبر گفت: پس از اعترافات متهم، او با قرار قانوني راهي زندان و راز اين جنايت در كمتر از 24ساعت فاش شد.

کد خبر 293501

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha