دوشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰
۰ نفر

کیفیت پایین دندان‌های مصنوعی دست دندانپزشک قلابی را رو کرد.

 ماجرا از اين قرار بود كه مدتي قبل عده‌اي از شهروندان در شهرستان محلات با مراجعه به مركز بهداشت از يك دندانپزشك كه اقدام به تهيه دندان مصنوعي براي آنها كرده بود، شكايت كردند.شاكيان مدعي بودند كه اين پزشك برخلاف دريافت مبالغ هنگفتي از آنها، دندان‌هايي با كيفيت بسيار پايين برايشان تهيه كرده كه آنها قادر نيستند از اين دندان‌ها استفاده كنند. با گزارش اين ماجرا به پليس امنيت شهرستان محلات، تيمي از مأموران فعاليت دندانپزشك جوان را زيرنظر گرفتند.

آنها متوجه شدند كه اين مرد كه از يك سال قبل اقدام به طبابت در شهر مي‌كند، نه‌تنها دندانپزشك نيست بلكه مجوز فعاليتش قلابي است و در حقيقت او با جعل مجوز و مهر پزشك متخصص دندانپزشكي توانسته مطبش را داير و در اين يك سال طبابت كند. با اين اطلاعات دستور بازداشت دندانپزشك قلابي صادر شد و مأموران با ورود به مطبش، او را دستگير كردند.

متهم در بازجويي‌ها گفت: با توجه به آشنايي كه با حرفه دندانسازي‌ داشتم و مدتي دوره آموزشي را در اين خصوص طي كرده بودم با جعل مجوز و مهر پزشك متخصص دندانپزشكي مطب افتتاح كرده و اقدام به طبابت مي‌كردم كه دستگير شدم. سرهنگ گودرزي، رئيس پليس شهرستان محلات با بيان اين خبر گفت: با توجه به اينكه در مدت فعاليت غيرقانوني اين فرد، بسياري از افراد از اقصي نقاط كشور براي درمان به وي مراجعه كرده‌اند، بررسي پرونده براي شناسايي شاكيان آغاز شده و شاكيان مي‌توانند براي طرح شكايت با شماره تلفن 08643224050با پليس امنيت عمومي محلات تماس بگيرند.

کد خبر 293502

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha