همشهری آنلاین: دبیر جشنواره عکس «قاب‌های بهشتی» از ارسال بیش از ۳۳۰۰ فریم عکس به سومین دوره این جشنواره خبر داد و گفت: این آثار که ۷۰ آنها در بخش حرفه‌ای جشنواره شرکت کرده و بقیه مربوط به بخش شهروندی است، توسط ۳۲۲ نفر از سراسر کشور دریافت شده است.

محسن محمدی در گفتگو با خبرنگار همشهري آنلاين از آغاز بررسي و داوري آثار ارسالي به جشنواره عکس «قاب‌های بهشتی» خبر داد و گفت: داوری آثار تا ۱۵ اردیبهشت ماه انجام می‌شود.

دبیر جشنواره عکس «قاب‌های بهشتی» درباره بخش «جایزه انتخاب مردمی» این جشنواره نيز گفت: منتخبی از عکس‌های بخش شهروندی جشنواره روی سایت تصویرنت قرار می‌گیرد و مردم به آنها رأی می‌دهند. عکسی که از میان این آثار موفق به كسب بیشترین آراء شود، «جایزه انتخاب مردمی» را دريافت خواهد كرد.

محمدي از برگزاري مراسم اهدای جوایز و تقدیر از برگزیدگان سومین جشنواره عکس «قاب‌های بهشتی» در روز سوم خرداد ماه همزمان با سالروز فتح خرمشهر خبر داد.

جشنواره عکس «قاب‌های بهشتی» با هدف پاسداشت یاد شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، تلاش در راه گسترش و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و افزایش محتوای دیجیتالی یادمان شهدا در فضای مجازی برگزار می‌شود.

کد خبر 293588

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha