علی مولوی: تا حالا شده آرزو کنید کاش جای «ماریو گوتزه» بودید و در دقیقه‌ی ۱۱۳ بازی فینال جام‌جهانی فوتبال، توپ را وارد دروازه‌ی تیم ملی آرژانتین می‌کردید؟

دوچرخه

یا آرزو کنید ای کاش شما «حمید استیلی» بودید و در لباس تیم ملی ایران، دروازه‌ی تیم ملی آمریکا را باز می‌کردید؟ یا دوست داشته‌اید مثل «مایکل اووِن» باشید و همه‌ی خط دفاع تیم ملی آرژانتین را دریبل کنید و گل بزنید؟ اگر شما هم از این دست آرزوها داشته و دارید، دیگر آرزو نکنید! آرزوی شما برآورده شده است! حالا فقط کافی است انگشت‌هایتان را تکان بدهید و توپ را وارد دروازه کنید. به همین راحتی!

دوچرخه

ماجرا از این قرار است که شرکت «فِرست‌تاچ گِیمز»، تولیدکننده‌ی نرم‌افزارهای فوتبالی، در تازه‌ترین اپلیکیشن تولیدی‌اش، بازی جذاب و هیجان‌انگیزی را به‌نام «اسکور!» طراحی کرده است. در این بازی بهترین و مهم‌ترین گل‌های تاریخ فوتبال در جام‌جهانی، بازی‌های جهانی و اروپایی به‌صورت سه‌بعدی شبیه‌سازی شده‌اند و شما باید با انگشت‌، توپ را مثل گل اصلی وارد دروازه‌ی حریف بکنید!

در این بازی، گل‌های تاریخی در بسته‌های مختلف قفل‌گذاری شده‌اند و برای بازکردن هربسته لازم است گل‌ها را دقیقاً مثل گل اصلی به‌ثمر برسانید و همه‌ی امتیازها را به‌دست بیاورید تا مرحله‌های بعدی را باز کنید. هربسته‌ی این بازی، سه مرحله دارد. مرحله‌ی اول یا مرحله‌ی آبی‌رنگ، ساده است و می‌توانید به‌راحتی توپ را گل کنید. مرحله‌ی دوم یا قرمز، سخت می‌شود و اگر کمی در زدن ضربه، زاویه‌ی ضربه یا شدت ضربه به توپ اشتباه کنید، مدافعان و دروازه‌بان حریف واکنش نشان می‌دهند و نمی‌گذارند توپ شما گل شود! اما مرحله‌ی سوم یا طلایی، جالب‌ترین بخش بازی است و هیچ‌ربطی به دو مرحله‌ی قبلی ندارد. در این مرحله باید گل را به روشی دیگر و متفاوت با گل اصلی به ثمر برسانید که البته سخت‌تر هم هست.

تا امروز 1060 گل تاریخی در این بازی شبیه‌سازی شده‌اند و هرروز هم به این تعداد اضافه می‌شود. این گل‌ها در بسته‌های «بهترین گل‌های جام‌جهانی 2014»، «بهترین گل‌های بازی‌های مقدماتی جام‌جهانی 2014»، «بهترین گل‌های ملي سال 2010»، «بهترین گل‌های ملي دهه‌ي 2000»، «بهترین گل‌های ملي دهه‌ی 90»، «بهترین گل‌های ملي دهه‌ی 80»، «بهترین گل‌های جام ملت‌های اروپا»، «بهترین گل‌های جام باشگاه‌های اروپا»، «بهترین گل‌های جام باشگاه‌های جهان»، بهترین گل‌های لیگ‌های آلمان، اسپانیا، انگلیس، ایتالیا، برزیل، ترکیه و بهترین گل‌های باشگاه‌های یوونتوس، چلسی، لیورپول و منچسترسیتی دسته‌بندی شده‌اند.

کد خبر 293750

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha