همشهری آنلاین: آکادمی متخصصان کودکان آمریکا اصول راهنمای تجدیدنظرشده‌ای درباره داوری در مورد آمادگی نوزاد برای مرخص کردن منتشر کرده است. این اصول راهنما در روز ۲۷ آوریل در به طور آنلاین در ژورنال Pediatrics منتشر شده است.

infant

به گزارش هلث‌دی آکادمی متخصصان کودکان می‌گوید این اصول راهنمای جدید می‌تواند باعث تغییرات گسترده‌ای در تصمیم‌گیری درباره آمادگی نوزاد برای ترک بیمارستان شود.

این اصول راهنمای جدید معیارهایی اختصاصی را برای مشخص کردن اینکه مادر توانایی مراقبت از خودش و نوزادش در خانه را دارد، توصیف می‌کند، از جمله سلامت مادر، میزان حمایتی که او در خانه در اختیار دارد، سلامت و ثبات حال نوزاد، و دسترسی به مراقبت‌های پیگیری.

سایر معیارها شامل دست کم دو بار به اتمام رساندن تغذیه (چه با شیشه و چه از پستان) در بیمارستان و نصب درست صندلی ایمنی کودک در ماشین بوسیله والدین و نیز آموزش لازم برای چگونگی استفاده از آن است.

همچنین بر اساس این راهنما مهم است که عوامل خطرساز دیگر در خانه هم ارزیابی شوند، از جمله اینکه آیا والدین بیماری روانی دارند، سوءمصرف به الکل و مواد مخدر که درمان نشده باشد، سابقه آزارگری کودک یا اهمال در مراقبت کودک، یا سابقه خشونت خانگی.

نویسندگان این سوال راهنما می‌گویند زمان‌بندی ترخیص از بیمارستان باید بر اساس تصمیم ‍پزشک مراقبت‌کننده از مادر و نوزاد باشد، این تصمیم باید در مشاوره با خانواده انجام گیرد و نباید بر اساس سیاست‌های دلبخواهی تعیین‌شده بوسیله پرداخت‌کنندگان طرف ثالث (مانند بیمه‌ها) باشد.

کد خبر 293814

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha