شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰
۰ نفر

انفجار گاز در احمدآباد مستوفی جان زوج سالخورده و نوزاد ۴ماهه‌ای را گرفت.

اين حادثه بامداد پنجشنبه رخ داد و تيمي از آتش‌نشانان احمد آباد مستوفي و تهران در محل حادثه كه شهرك حسن آباد بود حاضر شدند. در بررسي‌ها معلوم شد كه 3خانه ويلايي قديمي كه در مجاور يكديگر بودند و هركدام حدود 100متر بنا داشتند بر اثر انفجار تخريب شده‌اند و ساكنان آن زير آوار گرفتار شده بودند.

جلال ملكي سخنگوي سازمان آتش‌نشاني تهران در اين خصوص به همشهري گفت:آتش‌نشانان بعد از حضور در محل حادثه بلافاصله وارد عمل شدند و از 2خانه 4نفر را از زير آوار بيرون كشيدند. اين 4نفر زوجي جوان، نوزاد پسر 4ماهه و مردي ميانسال بودند كه تحويل اورژانس شدند. اما متأسفانه نوزاد 4ماهه بر اثر شدت جراحات جان باخت و 3مصدوم حادثه براي مداوا به مراكز درماني منتقل شدند.

ملكي تصريح كرد:آتش‌نشانان در ادامه به جست و جو در خانه سوم پرداختند و از زير آوار زوج سالخورده‌اي را خارج كردند و تحويل اورژانس دادند. سخنگوي سازمان آتش‌نشاني تهران افزود:پس از انجام معاينات مشخص شد كه زوج سالخورده نيز بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داده‌اند. ملكي درخصوص علت اين انفجار نيز گفت: شواهد اوليه حاكي از آن بود كه انفجار گاز علت وقوع اين حادثه بوده است اما نظر قطعي را كارشناسان آتش‌نشاني احمد آباد بررسي و اعلام خواهند كرد.

کد خبر 293873

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha