همشهری آنلاین: سراسقف کلیسای ارتدوکس قدس شریف گفت: سوریه هدف کثیف ترین توطئه ها و برنامه های ویرانگری قرار گرفته است و سوری ها باید در برابر این توطئه مقاومت کنند.

سوریه هدف توطئه ویرانگر قرار گرفته است

به گزارش ايرنا به نقل از پایگاه خبری رای الیوم، مطران عطالله حنا در دیدار با هیاتی از مناطق جولان اشغالی در بیت المقدس گفت: مردم سوریه به رغم همه حوادث، فشارها و اشغالگری ها همچنان به هویت سوری - عربی خود پایبند هستند.

وی اضافه کرد: مردم جولان نمونه بارزی از تجسم میهن پرستی و وفاداری به هویت عربی و مبادی اخلاقی و انسانی هستند؛ ما به این ملت درود می فرستیم که در برابر کثیف ترین توطئه ها و برنامه ها برای ویران کردن و تقسیم کشورشان همچنان ثابت قدم و استوار ایستاده اند و مقاومت می کنند.

عطا الله حنا ضمن اعلام همبستگی با ملت سوریه در مصایب و درد و رنج هایی که متحمل می شوند همچنین از موضع حمایتگرانه ملت سوریه در قبال ملت فلسطین قدردانی کرد.

وی ادامه داد: اطمینان داریم سوریه این بحران را به سلامتی پشت سرخواهد گذاشت و دشمنان موفق به تجزیه این کشور نخواهند شد؛ سوریه کشوری قوی و قلب تپنده جهان عرب است.

سراسقف کلیسای ارتدوکس قدس شریف، اظهار داشت: سوریه با برخورداری از رهبری مقتدرانه و ارتش قدرتمند و ملت مقاوم هرگز تسلیم توطئه ها و توطئه گران نخواهد شد که تمامیت ارضی کشور سوریه را نشانه گرفته اند.

وی افزود: ما طرفدار راه حل سیاسی بحران سوریه هستیم و آینده سوریه باید تنها بدست خود مردم سوریه تعیین شود.

عطاالله حنا تاکید کرد: گروههای مختلف ملت سوریه تنها با گفت وگو، تفاهم، همدلی و همکاری می توانند به راه حلی نهایی برای این بحران رسیده و وحدت ملی کشورشان را تضمین کنند.

کد خبر 294081

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha