همشهری آنلاین: علی سرتیپی گفت: برخلاف صحبت‌هایی که می‌شود، فروش سینماها در فروردین امسال از سال گذشته بیشتر بوده است.

به گزارش ايسنا؛ مدیرعامل فیلمیران گفت: با همه بدبینی‌هایی که به فروش سینماها در سال جاری وجود داشت، فیلم‌های اکران نوروز در فروردین‌ماه بالای 6 میلیارد تومان فروخت در صورتی که سال گذشته این رقم 300 میلیون تومان کمتر بود.

وی ادامه داد: البته قیمت بلیت هم بالاتر رفته و از نظر تعداد مخاطب این تعداد بیشتر نشده است.

سرتیپی با پیش‌بینی اینکه در اردیبهشت‌ماه از نظر تعداد مخاطب نیز نسبت به سال گذشته افزایش داشته باشیم، گفت: با وجود اینکه پردیس سینمایی ملت و آزادی به عنوان دو سالن اصلی دو هفته در چرخه اکران نبودند و در اختیار جشنواره قرار داشتند اما وضعیت خوبی را از لحاظ فروش شاهد هستیم.

وی ادامه داد: این شرایط در حالی است که نسبت به سال گذشته تعداد تیزرهای تلویزیونی به شدت کم شده، تبلیغات شهری محدود شده و بلیت نیم بها هم اصلا نداشتیم. آقای ضرغامی (رئیس سابق صداوسیما) نگاه ویژه‌ای به سینما داشتند و تیزرهای رایگان به فیلم‌ها اختصاص می‌دهند اما در حال حاضر فیلم‌ها حتی با پرداخت پول هم نمی‌توانند تیزر بگیرند که امیدوارم سریعا فکری به حال این موضوع شود.

این پخش‌کننده که در حال حاضر فیلم «ایران‌برگر» را در حال اکران دارد مجموع فروش این فیلم را چهار میلیارد و 150 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: «ایران‌برگر» در تهران دو میلیارد و 550 میلیون تومان و در شهرستان‌ها یک میلیارد و 600 میلیون تومان فروش داشته است.

علی سرتیپی درباره فروش فیلم‌های جدیدی که روی اکران رفته‌اند، اظهار کرد: «من دیگو مارادونا هستم» نسبتا از فروش خوبی برخوردار است، متأسفانه این فیلم هم هیچ تبلیغات تلویزیونی و شهری ندارد.

کد خبر 294089

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha