دوشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴
۰ نفر

کارآگاهان جنایی پایتخت مشغول تحقیق درباره حادثه‌ای مرموز هستند که در جریان آن زنی بعد از سقوط از وانت شوهرش جان خود را از دست داد.

ساعت 4 بامداد ديروز به مأموران كلانتري153 شهرك وليعصر خبر رسيد زني بر اثر سقوط از پشت يك وانت بار جان خود را از دست داده است. اين حادثه در مسير شمال به جنوب بزرگراه آيت‌الله سعيدي، قبل از چهارراه يافت‌آباد رخ داده و در جريان آن زني 35ساله از وانت پيكاني سفيد رنگ سقوط كرده بود. به‌دنبال اين حادثه سعيد احمدبيگي، بازپرس دادسراي امور جنايي از كارآگاهان پليس آگاهي خواست در اين‌باره تحقيق كنند.

راننده وانت كه شوهر متوفي بود در اين‌باره گفت: همسرم خودش از پشت وانت سقوط كرد و من در مرگ او نقشي نداشتم. با وجود اين، وي بازداشت شد و صبح ديروز در شعبه هفتم پازپرسي دادسراي امور جنايي تحت بازجويي قرار گرفت. او در اظهاراتش گفت: آن شب در خانه برادرم بوديم كه همسرم با همسر برادرم جر و بحث كرد. همسرم عصباني بود و گفت مي‌خواهد به خانه پدرش در شهرستان برود.

من هم او را سوار خودروي وانتم كردم و به سوي خانه پدرش به راه افتاديم. او ابتدا داخل خودرو نشسته بود اما گفت عصباني است و مي‌خواهد به قسمت بارِ وانت برود. هنوز چند دقيقه از رفتن همسرم به قسمت بار نگذشته بود كه صداي وحشتناكي شنيدم و وقتي ترمز كردم فهميدم همسر به خيابان سقوط كرده است.

وي ادامه داد: من و همسرم 4سال بود كه با يكديگر ازدواج كرده بوديم و صاحب دختري 2ساله هستيم، دليلي ندارد كه من بخواهم بلايي بر سر او بياورم و اين ماجرا فقط يك حادثه است. با ثبت اظهارات اين مرد بازپرس پرونده دستور تحقيق در اين‌باره را صادر كرد.

کد خبر 294098

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha