دوشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: به مناسبت عید سعید مبعث نرم افزار ویژه موبایل حضرت خدیجه (س) با سیستم عامل اندروید با عنوان "بانوی ایثار" با حضور مدیران شهری و فرهنگی منطقه۱۱، سه شنبه ۲۲ اردیبهشت ساعت ۱۶ در فرهنگسرای فناوری اطلاعات رونمایی می‌شود.

نرم افزار بانوی ایثار

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای فناوری اطلاعات، این نرم افزار در راستای ترویج فضائل اخلاقی حضرت خدیجه (س) به همت فرهنگسرای فناوری اطلاعات تولید و شامل چهار قسمت متون، تصاویر، سخنرانی و ویدئو است.

بخش متون شامل زندگی نامه حضرت خدیجه (س) و فضایل اخلاقی ،کرامات ایشان و همچنین احادیث ، نقل قول ها و اشعار شعرای بنام در مدح حضرت و سایر مطالب مفید است. تصاویر شامل گالری زیبایی از طراحی نام مبارک ایشان و همچنین تصاویر زیبایی از تابلوهای خطاطی و نقاشی شده با اشعار و احادیث مرتبط با حضرت خدیجه (س) است. همچنین بخش سخنرانی بصورت فایل های شنیداری است و شامل گزیده سخنرانی های بزرگان علم و ادب و فقه در خصوص ویژگی ها و فضایل و کرامات حضرت خدیجه (س) می باشد و در آخرین بخش که بصورت فایل های ویدیویی قابل نمایش است، فیلم های برگزیده، سخنرانی ها و موضوعات مرتبط با حضرت خدیجه (س) گنجانده شده است.

تطابق کامل با ساختار و ویژگیهای سیستم عامل اندروید، قابلیت افزودن تم های جدید و دارا بودن تم های مختلف و جذاب، مجهر بودن به کنترل پنل مدیریتی برای مدیریت قسمت های مختلف نرم افزار در قسمت سرور، امکان تغییر رنگ و نوع خط متون، تغییر خودکار تم صفحه با توجه به ساعات شبانه روز، نمایش احادیث و آیات قرآن مجید بصورت روزانه به مناسبت های مختلف به صورت خودکار، امکان به روز رسانی نرم افزار بصورت خودکار و .... از ویژگی های این نرم افزار به شمار می رود.

علاقمندان می توانند برای شرکت در این برنامه به فرهنگسرای فناوری اطلاعات واقع در تقاطع خیابان‌های کارگر و جمهوری مراجعه یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66902138 تماس بگیرند.

کد خبر 294759

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha