همشهری آنلاین: نماینده مردم قصرشیرین در مجلس درباره نظر نمایندگان در خصوص پاسخ‌های وزیر راه و شهرسازی به سوالات نمایندگان مجلس، گفت: اغلب نمایندگان از پاسخ‌های آخوندی قانع شدند.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي، فتح‌الله حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، عملکرد وزارت راه و شهرسازی را راضی‌کننده دانست و گفت: دكتر آخوندی در چارچوب قانون و با رعایت اولویت‌بندی‌ها حرکت می‌کند و فعالیتی غیرقانونی انجام نداده است.

وی وجود تحریم‌ها را یکی از مهمترین دلایلی دانست که منجر به بروز مشکلات در کشور شده است، گفت: همانطور که دکتر آخوندی طرح موضوع کرد بسیاری از مشکلاتی که گلایه‌هایی درباره آن‌ها وجود دارد به دلیل تحریم‌هاست.

نماینده مردم قصرشیرین و سرپل ذهاب در مجلس شورای اسلامی، آخوندی را وزیری باتدبیر خواند و ادامه داد: وی با این تدبیر می‌تواند کارها را به درستی مدیریت کند. اکثر نمایندگان هم در جلسه امروز قانع شدند زیرا وزیر راه و شهرسازی تسلط خوبی به حوزه فعالیت خود دارد و وزیری جنجالی نیست.

حسینی اقدام وزارت راه و شهرسازی برای خرید هواپیماهای جدید را اقدامی انقلابی دانست و گفت: اضافه شدن این هواپیماها به ناوگان هوایی کشور میانگین سن هواپیماهای ما را کم کرد که این اقدام یکی از فداکاری‌های وزارت راه و شهرسازی بود.

مسکن مهر و اعتراض‌هایی که نسبت به این طرح وجود دارد موضوع دیگری بود که حسینی درباره آن گفت: مسکن مهر پدیده‌ای ناکارآمد بود که برای مردم دغدغه و مشكلات فراواني ایجاد کرد. البته این پروژه در اصل پروژه‌ خوبی بود اما از آن‌جا که آغاز آن و شروع به کار پیمانکاران پروژه‌ها با جهش قیمت‌ها در کشور همزمان شد اکثر پیمانکاران با مشکلات عدیده مواجه و برخی نیز ورشکست شدند.

وی افزود: در وقوع چنین مشکلاتی نمی‌توان وزارت راه و شهرسازی را مقصر دانست زیرا نقشی در ایجاد این شرایط نداشته است. با این حال تکمیل مسکن مهر کمکی است به خانواده‌های بی‌بضاعت و افرادی که مشکلات معیشتی دارند.

حسینی با بیان این‌که این طرح باید تخصصی آغاز می‌شد، گفت: اجرای مسکن مهر مناسب نبود زیرا همزمان وضعیت معیشتی در کشور به هم خورد و دولت قبل نتوانست مدیریت خوبی بر اوضاع داشته باشد.

کد خبر 294942

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha