همشهری آنلاین: فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ناوگروه سی وچهارم ارتش در آمادگی کامل به سر می برد و به انجام ماموریت می پردازد.

 ناوگروه سی وچهارم ارتش

به گزارش ایرنا، ناوگروه سی وچهارم نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوشکن البرز و ناو پشتیبانی بوشهر، 19 فروردین ماه برای انجام یک ماموریت 90 روزه راهی شمال اقیانوس هند، خلیج عدن، تنگه باب المندب شد.

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار دفاعی ایرنا افزود: این ناوگروه در ادامه انجام ماموریت خود بمنظور تامین امنیت خطوط مواصلاتی و دفاع از منافع جمهوری اسلامی ایران در خلیح عدن، شمال اقیانونس هند و تنگه باب المندب مستقر است و به مامورت محوله با صلابت می پردازد.

امیر دریادار حسین آزاد با بیان اینکه احتمال حضور ناوگروه 34 در دریای سرخ وجود دارد، گفت: این ناوگروه در راستای انجام ماموریت خود به هر کجا اعلام کنند، اعزام خواهد شد.

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش ادامه داد: ناوشکن البرز و ناو پشتیبانی بوشهر با صلابت تمام در صحنه ماموریت خود حضور دارند و در آمادگی کامل به سر می برند.

جمهوری اسلامی ایران از سال 88 ناوگروه های خود را به آبهای آزاد اعزام کرده است.

به گفته دریادار آزاد، پیش از اینکه ناوگروه سی وچهارم منطقه ماموریت خود را ترک کند، ماموریت ناو گروه سی وپنجم آغاز می شود.

کد خبر 295322

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha