همشهری آنلاین: جانشین فرمانده قرارگاه پدافندهوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: قرارگاه پدافندهوایی اقدامات بسیار تاثیر گذاری در سال ۹۳ انجام داد که بازتاب جهانی داشت.

 علیرضا صباحی فرد

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از قرارگاه پدافندهوایی خاتم الانیبا(ص)، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک این قرارگاه، نشاندن هواپیمای ایساف در بندر عباس، اعلام اینکه آسمان کشور امن ترین آسمان در بین کشور های منطقه است و افزایش پرواز های کشور از 400 فروند به بیش از یکهزار فروند را از جمله این افتخارات عنوان کرد.

جانشین فرماندهی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) با اشاره به حضور قرارگاه پدافند هوایی در رزمایش مشترک سراسری محمد رسول الله اظهار داشت: قرارگاه پدافند هوایی با حضور در این رزمایش تنهابخشی از توان مندی های خود در دفاع از آسمان کشور را به نمایش گذاشت و با شلیک های موفق و سرنگونی اهداف پرنده حضور خوبی در این رزمایش داشت.

صباحی فرد اظهار امیدواری کرد ؛ با همت و تلاش کارکنان قرارگاه پدافند هوایی در سال 94 که توسط مقام معظم فرماندهی کل قوا سال همدلی و همزبانی نام گرفته است پیشرفت ها و دست اوردهای بیشتری در حوزه افزایش توان رزمی و دفاعی در قرارگاه حاصل شود.

در این مراسم پیام امیر فرماندهی کل ارتش به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر برای حاضرین قرائت شد.

کد خبر 295325

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha