چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۷
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: کارشناسان روابط عمومی با شناخت بیشتر از اهمیت و تاثیر گذاری روابط عمومی باید در فرآیند مسائل کلان کشور نقش آفرینی بهتر و بیشتری داشته باشند.

امیر عباس تقی‌پور

مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی با بیان این که روابط عمومی ها در 15-10 سال اخیر به مدد حضور تشکل‌های بخش خصوصی پیشرفت قابل توجهی داشته است، گفت: کارشناسان روابط عمومی با شناخت بیشتر از اهمیت و تاثیر گذاری روابط‌عمومی باید در فرآیند مسائل کلان کشور نقش آفرینی بهتر و بیشتری داشته باشند.

امیر عباس تقی‌پور در حاشیه بازدید از نخستین نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای روابط عمومی ایران در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با شارا در خصوص موانع توسعه روابط عمومی در ایران، افزود: متاسفانه گسیل کردن نیرو های غیر کارآمد و غیر متخصص در 15 سال گذشته به روابط عمومی‌ها به یک امر مرسوم تبدیل شده است. ما در حال حاضر باید تلاش کنیم نیروهای با مهارت و کاردان وارد راوبط عمومی شوند تا جایگاه روابط عمومی هر روز بیش از روز گذشته ارتقا یابد ما الان نقطه ضعف مان همین جاست.

وی با اشاره به برگزاری نخستین نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای روابط عمومی ایران، گفت: این نمایشگاه یکی از مظاهر خاص واراده روابط عمومی برای معرفی خودش به مسئولین تصمیم ساز و تصمیم گیر کشور است طبیعتاٌ وقتی حضور رییس مجلس شورای اسلامی برای افتتاح این نمایشگاه مطرح می شود به دلیل توجه رسانه ها باعث جلب افکار عمومی می شود و برای روابط عمومی ارزش ایجاد می کند باید خدا قوت گفت به کسانی که این ارزش را برای روابط عمومی ایجاد می کنند.

تقی‌پور گفت: همه کسانی که در عرصه روابط عمومی فعالیت می کنند باید وظایف خودشان بدانند که در این مسیر همگام شوند با کسانی که دارند یک قدم روابط عمومی را به جلو حرکت می دهند.

وی در خصوص روز زوابط عمومی گفت: ضمن تبریک به دست اندرکاران در این روز و در این هفته باید تلاش کنیم وظیفه روابط عمومی را به جامعه بیشتر مطرح کنیم و کارکردها و تاثیرگذاری داشته باشیم تا بتوانیم با مردم پیوند عمیق تری بگیریم روابط عمومی بدون مردم معنی پیدا نمی‌کند.

کد خبر 295760

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha