جمعه ۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: رییس ویتراسپون نامزد اسکار نقش مکمل ۲۰۱۵، به فیلم زنده بعدی دیسنی پیوست.

دیزنی

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، در این فیلم زنده که با عنوان «تینک» و بر مبنای شخصیت تینکربل انیمیشن «پیتر پن» ساخته می‌شود، رییس ویتراسپون نامزد اسکار در نقش تینکربل نقش‌آفرینی می‌کند.

ویتراسپون تهیه کننده این فیلم هم خواهد بود و ویکتوریا استراوس در حال نوشتن فیلمنامه آن است.

هرچند جزییات این فیلم هنوز روشن نیست، اما این فیلم در دنیای رمان کلاسیک «پیترپن» و با تمرکز بر شخصیت تینکر بل ساخته می‌شود.

به این ترتیب این فیلم پروژه بعدی دیسنی در جهت گسترش دنیای انیمشن به فیلم زنده خواهد بود. دیسنی که تاکنون «آلیس در سرزمین عجایب» را به همین نام، «شریر» را بر مبنای انیمیشن «زیبای خفته»، و «سیندرلا» را به صورت زنده راهی سینماها کرده و سود قابل توجهی نیز در باکس آفیس کسب کرده است، قصد دارد دیگر پروژه‌های انیمیشن خودش را یکی بعد از دیگر به صورت فیلم زنده راهی پرده‌های نقره‌ای کند. به نظر این کمپانی، این فرمول جدید به خوبی کمیک بوک‌هایی که راهی سینما می‌شوند، جواب داده است.

«دیو و دلبر» دیگر پروژه دیسنی در این زمینه است که در حال تولید است و «دامبو» و «وینی پو» نیز پس از آن همین مراحل را طی می کنند.

تینکربل شخصیتی خیالی در داستان «پیتر پن» نوشته جی‌ام بری (۱۹۰۴) و رمان «پیتر و وندی» (۱۹۱۱) است. تینکربل در چند فیلم و انیمیشن که از داستان «پیتر پن» اتخاذ شده، ظاهر شده‌ و دیسنی پیش از این سریال انیمیشن‌های «تینکربل» را ساخته که از سال ۲۰۰۸ تاکنون ادامه داشته است. این شخصیت بیش از نیم قرن است که یکی از مهم‌ترین شخصیت‌های کمپانی والت دیزنی ‌است و به عنوان «نماد جادوی دیسنی» شناخته شده‌است.

در سال ۲۰۱۰ تینکربل، دوهزار و چهارصد و هجدهمین ستاره را در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود دریافت کرد. او سیزدهمین شخصیت خیالی و ششمین شخصیت کمپانی والت دیسنی است که این افتخار را به دست آورده‌است.

ویتراسپون به تازگی با فیلم «تعقیب جدی» راهی سینماها شده و به درام «لکه آبی کمرنگ» کمپانی فاکس پیوسته است.

کد خبر 295816

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha