همشهری آنلاین: محمدرحمان نظام‌اسلامی از گزارشگران قدیمی رادیو از خاطرات دوستی و همکاری‌اش با زنده‌یاد مهران دوستی تعریف کرد.

نظام اسلامی

به گزارش مهر؛ محمدرحمان نظام اسلامی با اشاره به درگذشت مهران دوستی که در ساعات اولیه صبح روز شنبه دوم خرداد ماه اتفاق افتاد، بیان کرد: من قبل از هر چیز باید به رادیویی ها و رسانه ها درگذشت این هنرمند گرانقدر و گوینده رادیو را تسلیت بگوبم.

وی ادامه داد: سابقه دوستی من با وی به سال ۶۰ و ۶۱ بازمی گردد که هر دو ما با هم در خوابگاه صداوسیما هم اتاق شده بودیم و در یک فضا سکونت داشتیم. من سال ۶۱ به تازگی کارم را در میدان ارگ در رادیو آغاز کرده بودم و مهران دوستی فردی پر انرژی و فعال در عرصه گویندگی بود.

نظام اسلامی با بیان اینکه همکاری وی و دوستی از سال های پر افتخار زندگی وی بوده است، اظهار کرد: او کارش را به زیبایی بلد بود و در عرصه گویندگی استاد تمام عیار محسوب می شد و شنیدن خبر درگذشت وی برای ما بسیار سنگین است.

این مجری در ادامه به نقش مهران دوستی در رادیو جبهه و در زمان هشت سال دفاع مقدس اشاره و بیان کرد: در آن زمان دوستی در نقش گوینده فعالیت می کرد و من هم خبرنگار و گزارشگر بودم ما ارتباط بسیار خوبی با هم داشتیم و او خود را با همه هماهنگ می کرد. ما در مناطق عملیاتی اخبار را منعکس می کردیم و او در استودیو اخبار فتح و پیروزی را می رساند و امید و انرژی را به ما و رزمندگان در عملیات های جنگی بازمی‌گرداند.

این گزارشگر برنامه های رادیو جبهه در پایان با اشاره به اینکه دوستی صدایی پرحجم و پر طنین داشت، عنوان کرد: او سال گذشته تحت عمل جراحی قلب باز قرار گرفت و مدتی بعد از اینکه وضعیت جسمانیش بهبودی نسبی پیدا کرد باز هم بر سرکار آمد و اصرار داشت در رادیو فعالیتی دوچندان داشته باشد و حالا من امیدوارم که روح او با روح شهدا همنشین باشد.

کد خبر 295923

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha