همشهری آنلاین: فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، پیام رزمایش بیت المقدس ۲۷ را برای کشورهای دوست و همسایه، صلح و امنیت عنوان کرد و گفت: با اتحاد می توانیم امنیت و آرامش منطقه را برقرار کنیم.

احمدرضا پوردستان

امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان روز شنبه پس از برگزاری مرحله موشکی رزمایش بیت المقدس 27، در گفت وگو با خبرنگار دفاعی ایرنا افزود: فرزندان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، از آمادگی رزمی بالا و توان دفاعی بسیار خوبی برخوردار هستند.

وی ادامه داد: این توانمندی موجب می شود که فرزندان ایران اسلامی هر نوع تهدیدی از سوی دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را رصد کنند تا متناسب با شرایط تهدیدات، جواب دندان شکنی بدهند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش همچنین گفت: به کشورهای دوست و همسایه می گوییم که با اتحاد و همدلی می توانیم هر نوع تهدید دشمنان را رصد قرار دهیم تا اجازه ورود آنها را به منطقه ندهیم و با این اتحاد، امنیت و آرامش منطقه را برقرار خواهیم کرد.

امیر پوردستان به مردم غیور ایران اسلامی نیز گفت: فرزندان نیروهای مسلح بویژه در ارتش جمهوری اسلامی ایران، در آمادگی کامل هستند، انگشت را بر ماشه سلاح های خود قرار داده اند و چنانچه دشمنی در نقطه ای از این کره پهناور قصد تعرض به خاک جمهوری اسلامی ایران را داشته باشد آن را در نطفه خفه خواهند کرد.

وی پیام رزمایش بیت المقدس 27 به کشورهای دوست و همسایه را صلح و امنیت خواند و گفت: شلیک های نیروی زمینی ارتش در این رزمایش با موفقیت کامل انجام شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: ظرفیت های نیروی زمینی ارتش ارتقا یافته و در این رزمایش ثابت کردیم که به اهداف از پیش تعیین شده رسیده ایم.

رزمایش بیت المقدس 27 از 31 اردیبهشت ماه در سه نقطه جغرافیایی کشور آغاز شد و تا ششم خرداد ماه ادامه دارد.

کد خبر 295937

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha