همشهری آنلاین: مرحله دوم رزمایش بیت‌المقدس ۲۷ با شلیک موشک‌های نازعات و فجر ۵ در منطقه آران و بیدگل آغاز شد.

شلیک موشک‌

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه رزمایش بیت‌المقدس ۲۷ یکی از رزمایش‌های منحصر به فرد نیروی زمینی ارتش است، گفت: مرحله اول این رزمایش در منطقه غرب کشور با حضور یگان‌های واکنش سریع آغاز شد و امروز در دوم خرداد ماه مرحله دوم را با شلیک موشک‌های نازعات و فجر ۵ در این منطقه آغاز کردیم.

پوردستان در بخشی از سخنانش گفت:‌ امروز یگان‌های موشکی نیروی زمینی ارتش ارتقا یافته و موشک‌هایی که امروز ما در این منطقه مورد تست و آزمایش قرار خواهیم داد، با دستان پرتوان مهندسان توانمند صنعت دفاعی کشور تهیه و تولید شده و در این رزمایش مورد تست و آزمایش قرار گرفت.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا فرمودند جنگ‌های نیابتی و مشارکتی توسط غرب در منطقه برپا شده است، گفت: ما نیز با برگزاری چنین رزمایش‌هایی اقتدار و صلابت خود را امروز به نمایش گذاشته‌ایم.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: در رزمایش بیت‌المقدس ۲۷ حضور یگان‌های پهپادی، یگان‌های پیاده، توپخانه زرهی و با پشتیبانی آتش سنگین بالگردهای هوانیروز و جنگنده‌های نیروی زمینی ارتش این رزمایش از مناطق مختلف کشور ادامه خواهد یافت.

پوردستان در پایان اظهار کرد: مرحله نهایی رزمایش بیت‌المقدس ۲۷ در منطقه عمومی نصرآباد اصفهان ادامه خواهد یافت.

وی در پایان تصریح کرد: این رزمایش ۷ روز بوده و در آن سعی کردیم از سلاح‌ها و تجهیزات جدیدی که تولید داخلی است، استفاده کرده و آنها را مورد ارزیابی و تست قرار دهیم.

کد خبر 295940

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha