همشهری‌آنلاین: منزل در حضور با روابط‌عمومی هفته سیاستگذاری شورای اعضای از تعدادی ماه، اردیبهشت یکم سی‌و پنجشنبه روز بازماندگان همکاران درگذشته خود یاد و نام آنها را گرامی داشتند.

گرامی‌داشت یاد و خاطر مرحوم امیر انصار و مرحوم ابراهیم دربانیان در هفته روابط‌عمومی

در دیدارهای یاد شده، سید غلامرضا کاظمی دینان رئیس ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی با اشاره به سوابق حرفه‌ای یاران سفر کرده روابط‌عمومی، از نقش خانواده‌های ایشان در ایجاد شرایط مناسب برای حضور فعال این درگذشتگان در زمان حیاتشان تجلیل کرد.

همسران مرحوم امیر انصار و مرحوم ابراهیم دربانیان نیز از اقدام ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی در زنده نگه داشتن یاد همسرانشان تجلیل کردند.

منزل مرحوم امیر انصار از کارشناسان روابط‌عمومی سازمان صدا و سیما اولین مقصد اعضای شورای سیاستگذاری هفته روابط‌عمومی بود. مرحوم انصار متولد 1359 لیسانس و فوق لیسانس روابط بین‌الملل حدود 13 سال سابقه کاری در این سازمان داشت.

مدیر روابط عمومی دانشکده صدا و سیما، کارشناس روابط عمومی شبکه جام جم، مدیر اداره طرح و توسعه روابط عمومی الکترونیک در اداره کل روابط عمومی سازمان و مدیر نظارت و ارزیابی رسانه های مجازی سازمان صدا و سیما از دیگر فعالیت های ایشان در زمینه روابط عمومی بود.وی پس از تحمل یکدوره سخت بیماری در تاریخ 6 مهر ماه 93 به رحمت ایزدی رفت.

اما همسر مرحوم ابراهیم دربانیان از پیشکسوتان روابط‌عمومی کشور نیز در روز پنج‌شنبه میزبان تعدای از همکاران مرحوم بود که به قصد گرامی‌داشت یاد همسرش دقایقی را میهمان منزل این فقید سعید بودند.

شادروان ابراهیم دربانیان بیش از 35 سال در حوزه روابط عمومی و ارتباطات منشأ خدمات ارزشمند و اثرات خیر بود و جامعه کارگری، کارفرمائی و بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی از تلاش‌ها و پیگیری‌های مجدانه آن مرحوم برای رفع مشکلات و برآورده شدن خواسته‌ها بهره مند شده بودند. وی که حدود 19 ماه درگیر مسائل و مشکلات ناشی از بیماری خود بود حدود دو سال نیز به عنوان مدیر روابط‌عمومی بانک ایران زمین خدمت کرد.

دربانیان که سال‌ها با دبیرخانه‌های برگزاری سمینارها و همایش‌های تخصصی روابط‌عمومی همکاری می‌کرد در برگزاری همایش‌های سالانه روابط‌عمومی الکترونیک نقش برجسته‌ای داشت.

حسن خلق، مردم‌داری، صمیمیت و صفا از ویژگی‌های اخلاقی بارز آن مرحوم بود و بسیاری از فعالان عرصه ارتباطات ایشان را با این صفات حسنه می‌شناختند.

کد خبر 295946

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha