همشهری‌آنلاین: موزه یادمان یاران با همکاری گروه بانوان نیکوکار، نمایشگاه طهران تا تهران را از سوم لغایت دهم خرداد برگزار می‌کند.

نمایشگاه طهران تا تهران در آسایشگاه کهریزک

به گزارش روابط عمومي آسايشگاه خيريه كهريزك؛ موزه‌ها و اشياء تاريخي به جاي مانده از پيشينيان معرف هويت تاريخي و فرهنگي هر ملتي است. ديدن و دانستن شناسنامه هر يك از اشياء موجود در موزه، در واقع ارتباط برقرار كردن با گذشتگان و تمدني است كه نسل كنوني را به امروز معرفي و به آينده ارزاني خواهد داشت . روز جهاني موزه و هفته گراميداشت آن بهانه است تا به عموم يادآوري نماید با ديداري دوباره از گنجينه هاي تاريخي، نگاهي دیگر گونه به گذشته بیاندازند و آلبوم خاطرات تاريخ را بار ديگر ورق بزنند.

آسايشگاه خيريه كهريزك با داشتن گنجينه‌اي گرانب‌ها از انواع اشياء تاريخي و هنري اهدايي نيكوكاران و حاميان هميشگي خود، از جمله سازمانهايي است كه در مسير اعتلاي فرهنگ و تاريخ ايران زمين همواره پيشگام بوده و قصد آن دارد تا به همين مناسبت ويژه نمایشگاهی اي را تحت عنوان (طهران تا تهران) در محل موزه گنجينه يادمان ياران برگزار نمايد.

اين برنامه كه با همراهي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشي و همكاري صميمي گروه بانوان نيكوكار برگزار خواهد گرديد، از عموم همشهريان عزيز و دوستداران آثار تاريخي بويژه آثار هنري دعوت مي نمايد تا از سوم تا دهم خرداد ماه از ساعت 9 الي 14 با حضور در محل آسايشگاه خيريه كهريزك و ديدار از گنجينه يادمان ياران واقع در ساختمان آفتاب مجموعه، نگاهي دوباره به تاريخ و تمدن ايران زمين و نيز شناسنامه طهران قديم داشته باشند.

کد خبر 295979

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha