همشهری آنلانی: رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: سه‌شنبه ( ۵ خرداد) مجلس مزایده چهارم را ملغی خواهد کرد، حتی اگر واگذاری استقلال و پرسپولیس انجام شده باشد.

مقداد نجف‌نژاد

مقداد نجف‌نژاد در گفت‌وگو با فارس، در خصوص اینکه به نظر می رسد فردا استقلال در مزایده چهارم توفیقی نداشته باشد عنوان کرد: همان‌طور که می‌دانید 135 نماینده مجلس طرح دوفوریتی را به صحن مجلس ارائه کرده‌اند مبنی بر اینکه چرا سازمان خصوصی‌سازی بعد از برگزاری سه مزایده اقدام به برگزاری مزایده چهارم کرد. ما حتی می‌توانستیم این امضا را به 200 نفر هم برسانیم اما فرصت نداشتیم. همان‌طور که در قانون آمده راه‌‌های دیگری برای واگذاری این دو باشگاه بعد از برگزاری سه مزایده بود. ما باید شأن دو باشگاه را حفظ کنیم و نگذاریم که آینده این دو به مخاطره بیفتد.

وی ادامه داد: ما باید مشارکت بیشتری برای هواداران در نظر بگیریم چون آنها حامیان اصلی باشگاه هستند. آن چیزی که مجلس تصویب کرده بود این بود که در عرض یک سال وضعیت دو باشگاه برای خصوصی‌سازی تعیین شود. به همین دلیل قصد داریم روز سه‌شنبه جلسه‌ای در مجلس شورای اسلامی برگزار کنیم.

نجف‌‌نژاد خاطرنشان کرد: اگر حتی فردا ( دوشنبه 4 خرداد) هر یک از دو باشگاه در مزایده برنده داشته باشند در صورتی که نظر مجلس بابت نحوه واگذاری و ابهامات فراوانی که وجود دارد تأمین نشود مجلس این مزایده را کنسل اعلام می‌کند حتی اگر واگذاری هم صورت گرفته باشد.

کد خبر 296067

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha