همشهری آنلاین: محمدعلی کریمی مدیر سابق روابط عمومی صندوق توسعه ملی، طی حکمی از سوی ولی‌اله سیف رئیس کل بانک مرکزی به عنوان مدیر روابط عمومی بانک‌ مرکزی منصوب شد.

معارفه مدیر جدید روابط عمومی

به گزارش پايگاه رسمي بانك مركزي، محمدعلي کریمی علاوه بر مديريت روابط عمومی صندوق توسعه ملی، داراي سوابقي نظير مدیرکل روابط عمومی و تشریفات سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، رییس گروه اطلاعات و ارتباطات جمعی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و مشاور معاون اداری مالی سازمان صدا و سیما است. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم ارتباطات از دانشگاه علامه طباطبائی است.

كريمي با برگزاري آئين توديع و معارفه مدير روابط عمومي بانك مركزي كه روز يكشنبه سوم خرداد ماه با حضور رئيس كل بانك مركزي برگزار شد، مسئوليت روابط عمومي بانك مركزي را بر عهده گرفت.

پيش از اين رضا سراج عهده‌دار مدیريت روابط‌ عمومی بانك مركزي بود که به افتخار بازنشستگی نایل آمده است.

ولی‌اله سیف، رییس کل بانک‌ مرکزی در مراسم معارفه مدير جديد روابط عمومي بانك مركزي، با تقدیر از زحمات رضا سراج مدیر سابق روابط‌ عمومی، گفت: بانک مرکزی به دلیل مسئولیت خطیری که در حوزه ثبات اقتصادی، انتظام‌بخشی به بازار و کنترل تورم بر عهده دارد، باید در رسانه‌ها حضور جدی داشته باشد و این حضور با وجود یک روابط‌ عمومی پویا و پاسخگو محقق می‌شود.

سیف ضمن تاکید بر این موضوع که روابط‌ عمومی‌های نظام بانکی بازوی جدی روابط‌ عمومی بانک مرکزی هستند، خاطرنشان کرد: در دو سال اخیر که در بانک‌ مرکزی مسئولیت داشته‌ام، ملاحظه کردم هر جا روابط عمومی حضور داشته، توانسته است شفاف عمل کند و اهداف بانک مرکزی را موثرتر تبیین کند. لذا روابط عمومی ضمن عرضه خدمات به کل سازمان، باید با ارتباطات موثر خود از طریق وسایل ارتباط جمعی با بیرون سازمان بتواند دیدگاه‌های بانک مرکزی را تبیین کند.

رییس‌ کل بانک‌ مرکزی همچنين ابراز امیدواری کرد با حضور محمدعلي كريمي در روابط عمومی بانك مركزي، شرایط و فضای جدید و ایده‌های نو در روابط‌ عمومی ایجاد و خلاء‌های موجود در این حوزه برطرف شود و با در پیش گرفتن رویه‌های منطبق بر جهت‌گیری و سیاست‌گذاری‌های بانک‌ مرکزی، منشا آثار مفیدی در روابط عمومی باشد.

کریمی نیز با تأكيد بر فراهم ساختن فضا برای تعامل هر چه بیشتر با رسانه‌ها و پاسخگویی موثرتر به مردم، به ضرورت حرکت در چارچوب «راهبرد فعال» اشاره کرد و گفت: روابط عمومی یک ساختار نیست بلکه یک رویکرد است که می‌تواند زمینه مشارکت کارکنان و مخاطبان را در تصمیم‌گیری‌ها فراهم کند.

کد خبر 296086

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha