مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۸۶ - ۱۵:۵۵
۰ نفر

گروه اجتماعی: مشاور استاندار تهران در امور بانوان گفت: بر اساس مصوبه شورای اجتماعی کشور جشنواره لباس زنان ایرانی تحت عنوان جشنواره «زنان سرزمین من» هر سال و به صورت مستمر برگزار خواهد شد.

فرحناز قندفروش مصوبه شورای اجتماعی کشور برای برپایی این جشنواره را نشانه تأثیرات مثبت و موفق آن در بین مردم و مسئولان دانست و تصریح کرد: بر اساس این مصوبه کلیه دستگاه‌های اجرایی مکلف به همکاری برای برگزاری جشنواره در حد توان مجموعه خود شده‌اند.

وی با اشاره به همکاری دستگاه‌های مختلفی همچون وزارت کشور، وزارت امور خارجه و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان برای برگزاری دومین جشنواره زنان سرزمین من در تیر 86‌، افزود: بعد از اتمام جشنواره،‌ 29 نفر از نمایندگان مجلس (که عده‌ای از آنان در ابتدای امر منتقد جشنواره بودند اما بعد از ارائه توضیحات لازم نسبت به آن دیدگاه مثبتی پیدا کردند) با ارسال نامه‌ای مراتب قدردانی خود را از برگزاری جشنواره و تأثیرات آن در جامعه اعلام کردند.

مشاور استاندار تهران در امور بانوان در پاسخ به این پرسش که آیا در بودجه سال 87 بودجه مستقلی برای جشنواره اختصاص خواهد یافت، گفت: امیدواریم این اتفاق به هنگام تنظیم بودجه سال آینده رخ دهد. به گفته وی، برگزاری جشنواره در استان‌های مختلف کشور یکی دیگر از موارد تصویب شده در شورای اجتماعی کشور است.

کد خبر 29620

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز