همشهری‌آنلاین: یازدهمین شماره ماهنامه قلک (خردادماه ۹۴) با عناوین و مطالب جدید برای مخاطبان ۳ تا ۷ سال منتشر شد.

یازدهمین شماره ماهنامه قلک

به گزارش روابط‌عمومی ماهنامه قلک، داستان‌ها، شعرها و بازی‌هایی با عناوین «اوستا پوستا و چمبرخان»، «بابای من مکانیکه» ، «ماست گربه‌ای و جغد میوه‌ای» ، «فیلم نصفه» ، «این سرسره مال منه»، «تو آفریدی گندُمو»، «جشن تولد تو»، «لامپ روشن، لامپ خاموش»، «تیتیلوی تنها و پینتوی دُم تورتوری‌اش» و... در این شماره نشریه منتشر شده است.

در این شماره همچون شماره قبل خانواده‌ها می‌توانند با استفاده از نرم‌افزار «واقعیت افزوده» (نرم‌افزار Layar) که به صورت رایگان در مارکت‌های نرم‌افزار گوشی همراه موجود است، فایل صوتی داستان‌ها و شعرهای قلک را برای خردسالان خود پخش کنند.

همچنین در یازدهمین شماره ماهنامه قلک، بخشی برای خردسالان علاقه‌مند به قصه‌گویی تدارک دیده شده که آنها با ارسال فایل صوتی قصه‌هایشان به نشانی الکترونیک نشریه، می‌توانند در شماره‌های بعدی و از طریق همین نرم‌افزار واقعیت افزوده، برگزیده‌های داستان‌های ارسالی با صدای خود کودکان را بشنوند.

همکاران این شماره ماهنامه قلک در بخش محتوا عبارتند از: ناصر کشاورز، نازنین آیگانی، مریم هاشم‌پور، سیدنوید سید علی‌اکبر، طیبه شامانی، طناز میرزاده، سعیده موسوی‌زاده، مژگان کلهر و سارا تبریزی.

در بخش عکس، طرح و تصویرسازی نیز نیلوفر میرمحمدی، نینا تقی‌زاده، ایلگار رحیمی، انیس تبرایی، میثم موسوی، آزاده معزی، مهدیه صفایی‌نیا، گلنار ثروتیان، حمیدرضا بهرامی و نازنین آیگانی همکاران این شماره قلک بوده‌اند. تصویرگری جلد یازدهم نیز با موضوع خرید از فروشگاه توسط سارا طبیب‌زاده انجام شده است.

مدیر مسؤول و صاحب‌امتیاز ماهنامه قلک امیر لعلی است. علی‌اکبر زین‌العابدین سردبیری و مهدیه صفایی‌نیا نیز مدیریت هنری این نشریه را برعهده دارند.

یازدهمین شماره قلک را با هدف آموزش و بهبود سبک زندگی اقتصادی کودکان، در یک ماهه خردادماه 1394 در 36 صفحه رنگی گلاسه و با قیمت 5000 تومان در کیوسک‌ها، شهرکتاب‌ها و برخی کتاب‌فروشی‌ها خواهید یافت.

علاقه‌مندان جهت اشتراک و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت www.qollak.ir مراجعه کنند.

کد خبر 296228

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha