سه‌شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: شرکت اپل سمت طراح افسانه‌ای خود جاناتان آیو را ارتقا داده و او را به عنوان مدیر ارشد طراحی این شرکت انتخاب کرد.

jonathan ive

براساس گزارش CNN، آيو پيش از اين در سمت قائم‌مقام ارشد بخش طراحي در شركت اپل مشغول به كار بود . در طراحي محبوب‌ترين محصولات اين شركت نقش داشته‌است. وي در سال 2012 به خاطر تلاش‌هايش در زمينه طراحي مفتخر به دريافت لقب شواليه شد.

تيم كوك اين خبر را از طريق اعلاميه‌اي داخلي اعلام كرد و گفت وظايف جاناتان آيو فراتر از طراحي محصولات شركت اپل بوده و بر طراحي فروشگاه‌هاي اپل و دفتر مركزي اين شركت و حتي طراحي داخلي آن معطوف خواهد‌شد.

اپل در حال ساخت دفتر مركزي جديدي است كه به دليل ساختار گردي كه دارد با نام بشقاب‌پرنده اپل شناخته مي‌شود و مي‌تواند 12 هزار كارمند را در خود بگنجاند. كوك اعلام كرد آيو در سمت جديد خود به طور كامل بر پروژه‌هاي طراحي كنوني،‌ ايده‌هاي جديد و نوآوري‌هاي آينده متمركز خواهد‌شد. به گفته وي آيو يكي از حرفه‌اي‌ترين و نابغه‌ترين طراحان نسل خويش است كه تاكنون نزديك به پنج هزار طرح و ابداع را به نام خود ثبت كرده‌است.

آيو در طراحي محبوب‌ترين محصولات اپل،‌از جمله آي‌پاد،‌آي‌پد و ساعت هوشمند اين شركت نقشي كليدي داشته‌است. همچنين گزارشهايي منتشر شده‌اند كه نشان مي‌دهند اپل درتلاش براي توليد خودرويي است كه طراحي آن به عهده آيو است. آيو از ابتداي ماه جولاي كار در سمت جديد خود را آغاز خواهد‌كرد.

کد خبر 296275

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha