همشهری آنلاین: سردار مهرعلی باران چشمه به عنوان رئیس تربیت بدنی نظامیان کشورهای آسیایی و عضو هیات رئیسه جهانی سیزم (شورای بین‌المللی ورزش‌های نظامی) انتخاب شد.

M.Barancheshme

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، هفتادمین اجلاس سالیانه ورزش نظامیان جهان در کشور کویت برگزار شد. در این اجلاس که با حضور مسئولین ورزش نظامیان جهان از قاره‌های مختلف برگزار شد، مسئولین ورزش نیروهای مسلح در قاره‌های آسیا، اروپا و آمریکا انتخاب شدند.

در بخش آسیا که با حضور دو نامزد ایران و عربستان برگزار شد، سردار مهرعلی باران چشمه، رئیس سازمان تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان برای اولین بار در تاریخ ورزش نظامیان ایران توانست با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس تربیت بدنی نظامیان کشورهای آسیایی و همچنین عضو هیات رئیسه جهانی سیزم انتخاب شود.

سردار باران چشمه در این مورد گفت: این موفقیت حاصل یک تلاش پنج ساله بود و به خصوص میزبانی موفقیت‌آمیز ایران در بازی‌های سیزم در سه رشته والیبال، کشتی و تکواندو در سه سال گذشته سبب شد تا مسئولین سیزم نگاه خوبی به ورزش نیروهای مسلح کشورمان داشته باشند و این اعتماد به وجود آمده در کسب این سمت تاثیرگذار بود.

سردار باران چشمه خاطر نشان کرد: برگزاری اجلاس سالیانه سیزم در قاره آسیا، برنامه‌ریزی سالیانه برای برگزاری مسابقات، دوره‌های آموزشی، سیمنارهای مختلف در قاره آسیا، حضور در شورای عالی ورزش سیزم برای تدوین سیاست‌ها، مقررات، آیین‌نامه‌ها و تصمیم‌گیرهای کلان ورزش نظامیان جهان، انتخاب میزبانان بازی‌های سیزم در قاره آسیا از جمله مسئولیت‌های رئیس تربیت بدنی نظامیان کشورهای آسیایی و هیات رئیسه جهانی سیزم است.

 

کد خبر 296300

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha