چهارشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۴:۵۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم ملی والیبال بانوان کشورمان در روز هفتم مسابقات قهرمانی آسیا برابر تیم قدرتمند کره جنوبی قرار گرفت و با نتیجه ۳ بر ۱ شکست خورد.

Volleyball

یه گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، ملی‌پوشان ایران در این بازی که برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر مسابقات بود، برابر کره جنوبی قرار گرفته و با نتیجه 3 بر 1 شکست خوردند.

بازیکنان ایران در ست اول با ترکیب شبنم علیخانی، زینب گیوه، مائده برهانی، نگار کیانی، فرنوش شیخی، شکوفه صفری و مهدیه خواجه‌کلایی به میدان رفتند و با نشان دادن عملکرد خوب و کمتر شدن اشتباهات فردی توانستند 17 امتیاز از این تیم پرقدرت بگیرند.

این ست در نهایت با نتیجه 25-17 به پایان رسید. در ست دوم ملی‌پوشان به خودباوری رسیده و با روحیه جنگندگی بالایی بازی کردند.

در این ست حملات و دفاع خوب بازیکنان ایران نتیجه را با پیروزی 25-22 به نفع کشورمان به پایان رساند، اما در ست سوم مقهور سرعت کره جنوبی شدند و با حملات خوب حریف 25-17 مغلوب شدند.

در ست چهارم نیز تماشاگران ایران را تشویق کردند اما اشتباهات فردی بازیکنان کشورمان نتیجه را 25-14 به نفع کره جنوبی به پایان رساند.

تیم ملی ایران با شکست در این بازی روز چهارشنبه برابر ویتنام قرار می‌گیرد.

ملی‌پوشان کشورمان در این رقابت‌ها یک پیروزی برابر هند و 4 شکست مقابل تیم‌های چین، ویتنام، ژاپن و کره جنوبی به دست آورده‌اند و برای کسب عنوان پنجم تا هشتمی برابر ویتنامی قرار می‌گیرند که در مرحله دوم این مسابقات 3 بر 2 مغلوب این تیم شدند.

کد خبر 296381

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha