همشهری آنلاین: جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تمامی پایگاه‌های نظامی دشمنان در منطقه خاورمیانه در تیررس ارتش جمهوری اسلامی است.

کیومرث حیدری

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ کیومرث حیدری روز پنجشنبه در یادواره امیران و ۱۸۰ شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران با عنوان «سروقامتان ترشیز» در محل بقعه متبرکه سید حمزه(ع) کاشمر بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران کشوری جنگ طلب نبوده و همواره حامی کشور های مستضعف و محروم جهان است اما در قبال تجاوز و تعدی دشمن سکوت اختیار نخواهد کرد و در مقابل متجاوز خواهد ایستاد.

وی با بیان اینکه تمامی پایگاه های نظامی دشمن در منطقه خاور میانه در تیررس کامل ارتش قرار دارد بیان کرد: در صورت خطور هر گونه فکر حمله به دشمن هیچ اثری از آنها باقی نخواهد ماند.

وی عظمت و سربلندی ایران اسلامی را در سایه رهنمود های رهبر فرزانه و هدایت عالمانه ایشان دانست و افزود: ایران در حال حاضر به یک قطب بلامنازع در برابر قدرت های جهان تبدیل شده است و لذا استکبار و کشور های غربی این موضوع را بر نمی تابند.

وی با بیان اینکه تمامی ابر قدرت های جهان در طی ۸ سال دفاع مقدس توان و اقتدار ایران اسلامی ومقاومت مردم ایران در برابر متجاوز را به چشم خود دیدند ادامه داد: ایران اسلامی در برابر زورگویان همچون ۸ سال دفاع مقدس تا اخرین نفس می ایستد.

وی با اشاره به ایتکه استکبار در حال حاضر قادر به مشاهده ایستادگی و اقتدار ایران اسلامی نیست افزود: منافع کشور های غربی در وابستگی کشور های خاور میانه به اقتصاد آنها است و لذا روحیه استکبار ستیزی ایران را نمی پذیرند.

حیدری با بیان این مطلب که آمریکایی ها با حمله به عراق و افغانستان در صدد محاصره ایران بودند بیان کرد: دشمن با مشاهده اتحاد و انسجام ملت ایران و پیوند عمیق آنها با ولایت فقیه و از طرفی اقتدار نیروهای مسلح تصمیم گرفت تا به این محاصره خاتمه دهد و جنگ اقتصادی و فرهنگی را در پیش رو گیرد.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش همچنین وجود مقام معظم رهبری و برکت خون شهدا را مایه عزت و افتخار انقلاب و ایران اسلامی دانست و گفت: با یک اشاره مقام معظم رهبری تمامی منافع مستکبران و زورگویان در منطقه از بین خواهد رفت.

کد خبر 296535

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha