همشهری آنلاین: رئیس سازمان بسیج مستضعفان موضع ملت ایران را در خصوص مذاکرات هسته‌ای موضع مقام معظم رهبری دانست و گفت: امروزه تهدیدهای آمریکا به شعارهایی بدون پشتوانه تبدیل شده است.

محمدرضا نقدی

به گزارش خبرنگار مهر، ‌ سردار محمدرضا نقدی در حاشیه برگزاری همایش ۳۶ سال مقاومت در مشهد مقدس در جمع خبرنگاران اظهار كرد: رهبری از تلاش مذاكره كنندگان هسته ای رضایت دارند و انتظار ایشان پایداری از اصول و منافع ملت ایران است كه توسط رهبری و نخبگان بارها بیان شده است.

وی با اشاره به اینكه موضع ما در خصوص مذاكرات هسته ای موضع مقام معظم رهبری است تاكید كرد: باید از خطوط اصلی مذاكرات كه منافع ملت در آن است مصرانه دفاع كرد و به هیچ وجه از اصول اولیه عقب نشینی و تزلزلی نداشت.

وی تصریح كرد: مقام معظم رهبری اصول و مبانی مذاكرات را به طور كامل بیان كردند و لغو همه تحریم ها در روز توافق و نه تعلیق آن ها را یكی از مهم ترین اصول مذاكرات هسته ای بیان كرده اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان خاطرنشان كرد: از بین نرفتن توانایی های هسته ای جمهوری اسلامی ایران و تقویت آن ها از دیگر اصول مذاكرات هسته ای است.

وی با اشاره به اینكه هرگونه تحقیق و سوال و جوابی از دانشمندان هسته ای از سوی غرب را نمی پذیریم بیان كرد: هر گونه نظارت بر حوزه امنیتی كشور پذیرفته شده نیست و هیچ بازدید یا بازرسی را نخواهیم پذیرفت.

سردار نقدی تاكید كرد: هر گونه قراردادی با غرب در خصوص مذاكرات هسته ای باید برگشت پذیر باشد چرا كه در صورت هر گونه خلف وعده از سوی گروه ۱+۵ ما نیز بتوانیم قراردادها را نقض كنیم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین افزود: امروزه تهدیدهای آمریكا مفهوم خود را از دست داده و تهدیدهایش به شعارهایی بدون پشتوانه تبدیل شده است.

کد خبر 296536

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha