همشهری آنلاین: رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اگر دزفول نمی ایستاد، جنگ به نفع صدام تمام می شد و خبری از خوزستان اسلامی نبود بنابراین مردم این شهر با مقاومت خود موشک های رژیم بعثی را خوار کردند.

سیدحسن فیروزآبادی

به گزارش ایرنا از ستاد کل نیروهای مسلح، سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی به مناسبت روز ملی مقاومت مردم شریف و دلاور دزفول در مراسمی که در محل مصلی نماز جمعه این شهرستان با حضور مقامات کشوری و لشکری استانی و شهری و امت شهیدپرور و مقاوم دزفول برگزار شده بود با ذکر خاطراتی به حضور مردم این شهر در زمان هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد.

وی اظهار داشت: برادر، خواهر، پدر دزفولی و همشهری حضرت آیت الله سید مجدالدین نماینده امام و امام جمعه فقید هرچه در عالم صادر می شود، فیض خدای متعال است و از خدا به رسول خدا(ص) و از وجود مبارک او به آقا امام زمان(عج) و از آقا امام زمان به ملت جاری می شود.

فیروزآبادی ادامه داد: شما در همه لحظات مقاومت و خون و ایستادگی در کنار سیدمجدالدین، امام زمان را در کنار خود داشتید و رزمندگان فراوان شما در جبهه ها از این نعمت برخوردار بودند، شاهدش نیز این شعاع نوری است که بر قلب شهید سوداگر تابید.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان خاطره ای از شهید سرلشکر سوداگر گفت: مولا امام زمان(عج) همراه دل دزفولی در اطلاعات عملیاتی جبهه بود، شهید سوداگر وقتی مسئول اطلاعات عملیات در جبهه بود، دنبال شناسایی راهی برای ورود به بستان بود. هر روز می رفت و برمی گشت و راهی پیدا نمی کرد.

وی افزود: یک روز که از بررسی منطقه برگشت و خوابید در خواب دید که حضرت مولا به او فرمودند برای ورود به بستان باید از زیر پل اقدام کنید.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح اضافه کرد: اگر دزفولی ها مقاومت نمی کردند و اگر دزفول نمی ایستاد، جنگ به نفع صدام تمام می شد و خبری از خوزستان اسلامی نبود. مقاومت دزفول و برکت حکمت محمد و آل محمد(ص) و مراجع و مجتهدینی که در برخی زمان ها به چهل مجتهد در یک زمان در دزفول می رسید، کار را به اینجا رساند که مردم دزفول با موشک ها زندگی کردند، مردم دزفول موشک ها را خوار کردند.

کد خبر 296537

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha