همشهری آنلاین: دو مسابقه تیم ملی والیبال ایران برابر آمریکا در هفته سوم لیگ جهانی ۲۰ هزار تماشاگر خواهد داشت که بر اساس اعلام مسئول حافظ منافع ایران در آمریکا نیمی از آنها ایرانیان مقیم شهر لس آنجلس خواهند بود.

والیبال تیم ملی

 

به گزارش ایرنا، تیم ملی والیبال کشورمان بامداد یکشنبه ( 10 خرداد) و دوشنبه به وقت تهران در هفته سوم لیگ جهانی والیبال به مصاف آمریکا می رود.

بر اساس اعلام فدراسیون والیبال ایران کمیته برگزاری مسابقات لیگ جهانی در آمریکا برای هر بازی حدود 10 هزار بلیت در نظر گرفته است که قیمت آن از 15 دلار تا 30 دلار بسته به صندلی مورد انتخاب متغیر می باشد که در مجموع دو دیدار حدود بیست هزار بلیت برای تماشای این دو دیدار وجود دارد.

بر اساس اعلام نجف زاده مسئول حافظ منافع ایران در امریکا پیش‌بینی می‌شود حدود نیمی از بلیت‌ها را ایرانی‌های حاضر در لس آنجلس خریداری کنند.

همچنین برای حضور ایرانی‌ها در سالن اقداماتی از قبیل تهیه و تحویل پرچم و تی شرت از سوی دفتر حافظ منافع ایران در لس آنجلس انجام شده است.

  • برنامه این دو مسابقه به شرح زیر است:

نخستین مسابقه آمریکا - ایران

شنبه، نهم خردادماه - ساعت 19:10 به وقت محلی

صبح یکشنبه 10 خردادماه - ساعت 6:40 به وقت تهران

دومین مسابقه آمریکا - ایران

یکشنبه، دهم خردادماه - ساعت 16:10 به وقت محلی

دوشنبه 11 خردادماه - ساعت 3:40 بامداد به وقت تهران

دو دیدار ایران و آمریکا در هفته سوم لیگ جهانی والیبال از سوی داورانی از کشورهای ایتالیا و پورتوریکو قضاوت خواهند شد.

بر اساس اعلام و تصمیم فدراسیون بین المللی والیبال فابریسیو پاسکوالی از ایتالیا وخوسمیر پرز از پورتوریکو دو داور این دو بازی خواهند بود و داور رزرو نیزمیشل پریتر از امریکا است.

همچنین مارسل ونگلر از برزیل به عنوان نماینده FIVB وظیفه نظارت بر این دو مسابقه را خواهد داشت.

جلسه جنرال تکنیکال میتینگ دو دیدار نخست ایران و آمریکا روز جمعه در هتل محل اقامت تیم ها برگزار می شود.

بر اساس اعلام کمیته برگزاری مسابقات لیگ جهانی در آمریکا با توجه به مقررات جدید لیگ جهانی جلسه پریلیمینری اینکواری که جلسه مقدماتی بررسی مدارک دو تیم می باشد، در این مسابقات برگزار نمی شود و تنها جلسه تکنیکال میتینگ یا همان جلسه فنی عمومی یک روز پیش از مسابقات با حضور نماینده و ناظر فدراسیون جهانی والیبال، سرپرست، سرمربی و پزشک دو تیم، داوران اول و دوم و رزرو این مسابقه و کادر اجرایی ساعت 20 روز جمعه هشتم خردادماه به وقت محلی در هتل محل اقامت تیم ها یعنی هتل رادیسون برگزار می شود و ضمن معرفی دو تیم و کادر برگزاری، مدارک تیم ها بررسی و تائید می گردد و قوانین و مقررات این دیدار ها به طور خلاصه اعلام می شود.

همچنین کلینیک داوری، تلویزیون و VIS نیز روز جمعه در فواصل زمانی مشخص برگزار خواهد شد.

دیدارهای تیم ملی والیبال ایران برابر آمریکا در سالنی ده هزار نفری با نام سالن یو اس سی گی لن سنتر برگزار می شود. سالنی متعلق به دانشگاه یو اس سی در جنوب شهر لس آنجلس که موسس آن خانمی به نام گی لن بوده است. دمای هوای لس آنجلس در این روز ها 19 درجه سانتیگراد است.

سالنی که به غیر از والیبال ورزش هایی چون ژیمناستیک، بسکتبال، بدمینتون، تنیس و برنامه های سرگرمی در آن انجام می شود و با هتل رادیسون محل اقامت تیم های ایران و آمریکا حدود صد متر فاصله دارد.

کد خبر 296548

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha