چهارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۰
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: تیمی از مددکاران آسایشگاه کهریزک، به منظور بهره‌مندی از دانش روز علم مددکاری و ارتباط با مددکاران سایر نهادهای مرتبط، در همایش ملی مددکاران اجتماعی شرکت کردند.

بهره‌مندی از همایش ملی مددکاران اجتماعی

به گزارش روابط عمومي آسايشگاه خيريه كهريزك: با حضور اساتيد برجسته و مددكاران اجتماعي از سازمانها و نهادهاي گوناگون، همايش ملي انجمن مددكاران اجتماعي در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران مركز برگزار شد.

همايش مددكاري اجتماعي و مسئوليت اجتماعي با هدف عنوان نمودن مسئوليت جامعه مددكاري در ايران به انجام رسيد و در آن سخنرانان به تبيين ابعاد گوناگون اثرگذاري مددكاران در جامعه و رفاه و تأمين اجتماعي پرداختند.

بررسي ابعاد زدودن فقر از جامعه، سياست رفاهي توأم با برقراري عدالت اجتماعي، تأكيد بر بيمه همگاني توانخواهان و بهره مندي از بيمه سلامت، تفاوتهاي نوع و سطح زندگي افراد در جامعه، تعهدات اجتماعي همراه با پاسخگويي، مسئوليت اجتماعي و حقوق شهروندي از جمله مباحث و سرفصل هايي بود كه اساتيد حوزه مددكاري درباره آن به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در ادامه این همایش، دكتر سعيد‌‌آبادي دبير كل يونسكو در ايران، معيار توسعه يافتگي در كشور را سلامت اجتماعي يك جامعه مطرح نمود و افزود: بايستي پول و سرمايه توليد شده در ازاي توسعه پايدار كه همان مسئوليت هاي اجتماعي و هنجارهاي معين و مشخص در كشور است، هزينه شود.

گفتني است؛ حضور مددكاران اجتماعي فعال در آسايشگاه كهريزك در چنين همايش هاي پربار علمي می تواند علاوه بر ارتقاء سطح دانش و به روز رساني انواع اطلاعات جامع و لازم، باعث گسترش ارتباطات مفيد با ساير مددكاران فعال در نهادها و سازمانهاي مرتبط شود و در صورت لزوم گره گشاي امور مرتبط به خدمت رساني به جمعيت هدف آسايشگاه باشد.

کد خبر 297012

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha