همشهری آنلاین: مسابقات کاپ بین‌المللی کانوکانادایی بانوان روز یکشنبه ۱۰ خرداد ماه در فرانسه به پایان رسید و فاطمه کرمجانی در مسافت ۲۰۰ متر در رده هشتم جهان ایستاد.

قایقرانی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، در این رقابت‌ها و در مرحله مقدماتی کانوی یک نفره 200 متر، کرمجانی در مصاف با حریفان خود با زمان 51.86 ثانیه سوم شد. معصومه داناپور نیز در گروه خود با زمان 55:64 ثانیه در رده هفتم ایستاد.

ملی‌پوشان کشورمان در مرحله نیمه نهایی نیز با حریفان خود مسابقه دادند که بر این اساس کرمجانی در گروه خود با زمان 51.17 ثانیه در مکان دوم ایستاد و به فینال A صعود کرد. داناپور نیز در گروه خود با زمان 55:94 ثانیه علیرغم قرار گرفتن در رده دوم به فینال C راه یافت.

در فینال A کرمجانی در مصاف با حریفان خود با زمان 56.23 ثانیه در رده هشتم جهان ایستاد. در این مسابقه قایقرانان کانادا، اکوادور و فرانسه اول تا سوم شدند.

در فینال C نیز داناپور با زمان 59.52 ثانیه در رده چهارم ایستاد.

در کانوکانادایی دونفره مسافت 200 متر نیز نمایندگان کشورمان در مرحله مقدماتی با زمان 58.74 ثانیه پنجم شدند، در مرحله نیمه نهایی با زمان 53.30 ثانیه پنجم شدند و در فینال B با زمان 1:00.23 دقیقه در رده ششم قرار گرفتند.

کد خبر 297037

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha