همشهری ‌آنلاین: باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس وارد بازار نقل و انتقالات شدند و به دنبال جذب بازیکن مورد نظر خود هستند.

خبرآنلاین نوشت: این روزها باشگاه‌های لیگ برتری به دنبال بازیکن مورد نظر خودشان هستند. سرخابی‌های پایتخت هم طبق روال هر ساله به دنبال بهترین بازیکنان لیگ هستند تا نقاط ضعف خود را پوشش دهند.

استقلالی‌ها با بازگشت پرویز مظلومی امیدوارند تا بازیکنان سابق خود را به خدمت بگیرند. آنها امیدوارند بتوانند با آندو تیموریان و جواد نکونام به توافق برسند.

آبی پوشان پایتخت دو روز گذشته با امین حاج محمدی و جابر انصاری قرارداد بسته‌اند. همچنین به نظر می‌رسد با مهدی رحمتی، میثم مجیدی هم به توافق رسیده‌اند و از بازیکنان سابق نیز ماندن حنیف عمران زاده، آرش برهانی در استقلال قطعی شده است.

با اضافه شدن مهدی رحمتی به استقلال، مسئولان این تیم باید از بین محسن فروزان و وحید طالب لو یک نفر را انتخاب کنند. فروزان که فصل قبل با صلاح دید امیر قلعه نویی به استقلال آمد. این دروازه بان با استقلال قرارداد سه ساله دارد و نکته اینجاست که توافق‌های مالی‌اش را از هم از همان روز عقد قرارداد انجام داده است. فروزان برای سال اول 700 میلیون، برای سال دوم 840 میلیون و برای سال سوم هم 950 میلیون تومان از استقلال دریافت خواهد کرد. این بدان معناست که او حتی نیازی به توافق مالی با استقلال ندارد و بدون هیچ مشکلی می‌تواند در این تیم بماند.

وحید طالب لو هم که نیم فصل به استقلال اضافه شد خبر از ماندن در این تیم می‌دهد. حال باید دید مظلومی از بین طالب لو و فروزان کدام را انتخاب می‌کند؟

در سوی مقابل باشگاه پرسپولیس با کمال کامیابی نیا قرارداد بسته است و فرشاد احمدزاده که برای گذراندن خدمت سربازی به تراکتورسازی رفته بود به پرسپولیس بازگشته و با این تیم تمرین خواهد کرد.

رامين رضاييان بازيكن سابق راه آهن نيز با پرسپوليس قراردادي دو ساله امضا كرد. سوشا مکانی دروازه بان پرسپولیس روز گذشته (جمعه) در اینستاگرام خود خبر از عقد قرارداد پرسپولیس با این بازیکن داده بود. همچنین او مدعی شده است که مهرداد جماعتی در چند روز آینده به پرسپولیس می پیوندد.

باشگاه پرسپولیس هم در این چند روز بیکار ننشسته است و با علیرضا نورمحمدی برای تمدید قرارداد به توافق رسیده‌اند و او را مامور بازگرداندن بازیکنان با سابقه این تیم کرده‌اند. حال باید دید پرسپولیس می‌تواند با عالیشاه، علی عسگر، نوروزی و مهدی طارمی به توافق برسد یا خیر؟ البته از اين باشگاه خبري مي‌رسد كه نوروزي با قراردادي دو ساله در اين تيم ماندگار شد اما طارمي وضعيت نامشخصي دارد و احتمال جدا شدنش از پرسپوليس بالا رفته است.

فارس نيز از تجمع هواداران معترض پرسپوليس در مقابل اين باشگاه خبر داد. هواداران پرسپوليس نسبت به عملكرد مديران اين باشگاه در نقل و انتقال بازيكنان معترض هستند.

کد خبر 299306

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha