همشهری آنلاین: ملی‌پوشان شمشیربازی ایران در اسلحه سابر مردان در بخش تیمی مسابقات قهرمانی آسیا با عملکردی فوق‌العاده و کسب پیروزی‌های ارزشمند موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شدند.

Iran Sabr Team

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، در چارچوب روز ششم و پایانی مسابقات قهرمانی آسیا روز سه‌شنبه (9 تير) در اسلحه سابر مردان، تیم ایران پس از استراحت در مرحله یک هشتم نهایی، موفق شد هنگ کنگ را با نتیجه 45 بر 37 شکست داده و راهی مرحله نیمه نهایی شود.

چین، حریف تیم ایران در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا بود. در این دیدار ملی‌پوشان کشورمان همچون مرحله نیمه نهایی بازی‌های آسیایی اینچئون موفق شدند چینی‌های قدرتمند را شکست داده و به فینال برسند. این دیدار با نتیجه 45 بر 31 به پایان رسید.

در دیدار نهایی مسابقات، تیم ایران برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف کره جنوبی رفت و طی آن با نتیجه 45 بر 37 متحمل شکست شد.

بدین ترتیب تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر که با ترکیب مجتبی عابدینی، علی پاکدامن، محمد رهبری و فرزاد باهرارسباران و سرمربیگری پیمان فخری در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کرده بود، موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شد.

تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر در حالی به عنوان نایب قهرمانی آسیا دست یافت که در بازی‌های آسیایی اینچئون نیز با شکست برابر کره جنوبی در دیدار فینال، نایب قهرمان شده بود.

کد خبر 299739

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha