همشهری آنلاین: در حالی که اکثر فوتبالدوستان و کارشناسان معتقدند استقلال به مراتب بهتر از پرسپولیس در نقل و انتقالات عمل کرده است کریم باقری نظر دیگری دارد.

خبرآنلاين نوشت: آبی‌ها توانستند بازیکنانی چون مهدی رحمتی، میثم مجیدی، جابر انصاری، یعقوب کریمی و امین حاج محمدی را جذب کنند و از نظر جذب مهره از پرسپولیسی‌ها جلوتر هستند.

کریم باقری در این باره توضیح می‌دهد: «عملکرد تیم‌ها در فصل و نقل و انتقالات را نمی‌توان بر اساس خرید بازیکن و ستاره سنجید. شما بروید همه ستاره‌ها را جمع کنید اما باید در طول لیگ برتر بتوانید از آنها استفاده کنید یا به دردتان بخورد. پرسپولیس بر اساس نیاز خود بازیکن می‌گیرد.»

باقری ادامه می‌دهد: «ما نقاط ضعف خود را شناسایی کردیم. در دفاع چپ و راست مشکل داشتیم. الان رامین رضائیان را برای سمت راست خریدیم و در سمت چپ هم به دنبال مهرداد جماعتی هستیم. در بقیه پست‌ها هم کمال کامیابی نیا را گرفتیم که در کنار کفشگری و نوراللهی می‌توانند خط هافبک ما را تقویت کنند. از این ناحیه احساس مشکل نمی‌کنیم و دنبال جذب یک فوروارد خوب هستیم. خالا بخواهیم بیاییم و شلوغ بازی کنیم، فایده ای ندارد.»

کد خبر 299789

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha