همشهری آنلاین: پیکر علی‌اکبر کبیری، پدر دو شهید و سه جانباز، بر روی دستان مردم استان قزوین تشییع و در مزار والدین شهدا به خاک سپرده شد.

حاج علی‌اکبر کبیری

به گزارش ایسنا،مراسم تشییع پیکر حاج علی‌اکبر کبیری پدر شهیدان محمود و محمدرضا کبیری و جانبازان حسین، ابوالحسن و ابوالقاسم کبیری با حضور خانواده‌های شهدا و ایثارگران و مردم در گلزار شهدای قزوین برگزار شد.

مرحوم حاج علی‌اکبر کبیری به علت کهولت سن در 92 سالگی دارفانی را وداع گفته و پیکر مطهرش به خاک سپرده شد.

مرحوم کبیری در طول عمر با برکتش خدمات موثری را در راه اسلام و انقلاب ارائه کرد که راه‌اندازی حسینیه شهیدان محمود و محمدرضا کبیری در قزوین از جمله آن‌هاست.

در مراسم فوق مسئولان استانی از جمله حجت‌الاسلام عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین، مرتضی روزبه استاندار، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و ایوب رحیمی معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین حضور داشتند.

به گزارش ایسنا، محمدرضا کبیری،دوازدهم فروردین ۱۳۴۶، در شهر قزوین به دنیا آمد. دانشجوی دوره کارشناسی در رشته صنایع پتروشیمی بود که از طرف بسیج در جبهه حضور یافت و چهارم دی ۱۳۶۵،در ام‌الرصاص عراق به شهادت رسید.

به گزارش ایسنا،محمود کبیری هشتم دی ۱۳۴۷، در شهر قزوین به دنیا آمد و دانش‌آموز سوم متوسطه در رشته تجربی بود که از طرف بسیج در جبهه حضور یافت و پنجم دی ۱۳۶۵،در خرمشهر بر اثر اصابت گلوله به سر، شهید شد.

کد خبر 299802

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha