شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: حسن وارسته - مشاور فیلمنامه سریال «پایتخت» - درباره روند تصویربرداری این مجموعه در شمال کشور اعلام کرد: چند شبی که «پایتخت» به خاطر شب‌های قدر به روی آنتن نمی‌رود، فرصت خوبی برای گروه سازنده است تا با فراغ بال و به دور از شتابزدگی کارشان را دنبال کنند.

پایتخت

به گزارش ايسنا؛ این نویسنده در همین زمینه اظهار کرد: مسلما فرصتی که از پخش نشدن پایتخت به دست می‌آید، باعث می‌شود که گروه سازنده با طمأنینه‌ی بیشتری کار را به پخش برسانند؛ ضمن اینکه استرس هم از ما دور می‌شود. با وجود اینکه اواخر کار تصویربرداری‌مان است اما فرصت خوبی است تا بدون شتابزدگی و عجله کار را به آنتن برسانیم.

وی سپس درباره بازپخش سریال «پایتخت» در روزهای جمعه توضیح داد: این اتفاق جز توافقات خود شبکه یک سیماست و از همان ابتدا قرار شد که جمعه‌ها خلاصه چند قسمت گذشته به روی آنتن برود و اصلا ربطی به روند تصویربرداری و فیلمنامه ندارد.

مشاور فیلمنامه سریال «پایتخت» همچنین درباره‌ی حضور مهران احمدی در قصه اعلام کرد:‌ حضور آقای احمدی منوط به تصمیمات نهایی محسن تنابنده - سرپرست نویسندگان - است تا ببینیم در قصه چه پیش می‌آید. در حال حاضر هم با آقای الوند مشغول نگارش قسمت‌های پایانی فیلمنامه هستیم.

وارسته در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه سریال «پایتخت» با پیش‌بینی‌هایی که داشتیم خوب پیش می‌رود و یک گروه منسجم و همدل در گرمای هوا در ماه مبارک رمضان همکاری خیلی خوبی باهم دارند. بعضا پیش می‌آید که روزانه 17 الی 18 ساعت هم مشغول به کار هستند، به همه عوامل خسته‌ نباشید می‌گویم.

به گزارش ایسنا، با توقف پخش پایتخت، مجموعه تلویزیونی مناسبتی «نیاز» به تهیه‌کنندگی ایرج محمدی از امشب به روی آنتن شبکه یک می‌رود.

«نیاز» سریال جدید حسین سهیلی‌زاده است که در ایام شب‌های قدر و به مدت یک هفته از شبکه یک پخش خواهد شد. پخش مجموعه تلویزیونی «پایتخت» از شنبه، بیستم تیر ماه ادامه خواهد یافت.

کد خبر 300013

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha