همشهری آنلاین: ساندرا بولاک با انتقاد از تبعیض جنسیتی و تصویری که از زنان در هالیوود و رسانه های مختلف ایجاد شده، خواستار متوقف شدن این جریان شد.

ساندرا بولاک

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، «ساندرابولاک» ستاره هالیوودی و برنده جایزه اسکار، در حاشیه مصاحبه ای که درباره انیمیشن «مینیون ها» داشت، از نحوه به تصویر کشیدن زنان در رسانه ها انتقاد کرد.

در این مصاحبه او خطاب به مجری برنامه گفت: زنان آزادانه و به صورت گوناگون مورد حمله قرار می‌گیرند. من شوکه شدم. شاید ساده لوحانه به نظر برسد، اما این مساله مرا اذیت می‌کند. پسر من می‌خواهد در این جامعه رشد کند و من تلاش می‌کنم مردی را تربیت کنم که به زنان جامعه احترام می گذارد و برای آنها ارزش قائل شود و حالا اینجا با حملات رسانه ها بر زنان مواجه هستیم که فکر نمی‌کنم متوقف شود. دختران کوچک ما با این تحکم رسانه ها و اینترنت در شرایط خیلی دشواری قرار دارند و کسی که توان مقابله با آن را دارد باید این جریان را متوقف کند.

با این انتقاد ها ساندرا بولاک به جمع زنان منتقد تبعیض جنسیتی در هالیوود، از جمله «اما واتسون»، «مریل استریپ»، «پاتریشیا آرکت»، «اشلی جود» پیوست.

او در ادامه گفت: زنان باید در مقابل این حملات از یکدیگر حمایت کنند. ما باید این روند را متوقف کنیم. ما با سرعت زیادی به دختران و زنان جامعه آسیب می‌زنیم که این موضوع مرا به وحشت می اندازد. این مساله واقعاً مرا نگران می‌کند و از مردم می‌خواهم که کمک کنند و جلوی این روند را بگیرند.

در انیمیشن پرطرفدار «مینیون ها» که امسال روانه بازار شد، ساندرا بولاک به جای شخصیت «اسکارلت اورکیل» صحبت می‌کند.

کد خبر 300024

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha