شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۸
۰ نفر

پخش سریال‌های مناسبتی‌ ماه‌رمضان به‌مدت ۵روز قطع می‌شود تا ۲مینی‌سریال که ویژه شب‌های قدر تولید شده‌اند، روانه آنتن شوند.

سریال

 اين چند شب بهترين فرصت براي «پايتخت4» است تا از شرايط ويژه روزپخشي خارج شود و «دردسرهاي عظيم2» هم مي‌تواند بدون نگراني از پخش واليبال، در يك هفته باقيمانده از ‌ماه مهماني خدا بي‌وقفه روي آنتن برود. به‌گزارش همشهري، مجموعه تلويزيوني «ساعت صفر» به‌كارگرداني سعيد سلطاني براساس فيلمنامه‌اي از اصغر عبداللهي و سعيد شاهسواري توليد شده و در 5قسمت 45دقيقه‌اي در شب‌هاي‌قدر از شبكه3 پخش مي‌شود. امين زندگاني، سياوش خيرابي، نگين‌صدق‌گويا، محسن افشار و الهام نامي بازيگران نقش‌هاي اصلي اين سريال كوتاه هستند كه جايگزين دردسرهاي عظيم2 شده و تا پايان هفته 15دقيقه پس از اذان مغرب روي آنتن مي‌رود.

ساعت صفر داستان مردي به نام سام شكرچيان ۴۵ساله را روايت مي‌كند كه غرق در كار و تجارت شده است. او به واسطه ناكامي در يك معامله كلان به‌شدت عصباني و آشفته است و اين آشفتگي باعث مي‌شود در راه رفتن به شمال ايران، با يك وانت تصادف كند. اين حادثه آغاز ماجرا براي سام و ديگر شخصيت‌هاي سريال است. سلطاني در كارنامه خود سريال‌هاي «پس از باران» و «ستايش» را دارد كه فصل دوم سريال اخير اين روزها از آي‌فيلم پخش مي‌شود.

ديگر سريال ويژه شب‌هاي قدر امسال «نياز» است كه البته صرفا نامي شبيه فيلم تحسين‌شده عليرضا داوودنژاد دارد. اين مجموعه 5قسمتي داستان زوجي جوان به نام‌هاي‌ پيمان و كمند است كه خارج از ايران با يكديگر آشنا شده و ازدواج كرده‌اند. با ورود آنها به خانه پدري پيمان، سيما مادر پيمان براي نخستين بار عروس خود را مي‌بيند.

اين آشنايي واكنش‌هايي را در خانواده برمي‌انگيزد و خرده‌داستان‌ها را شكل مي‌دهد. نياز را حسين سهيلي‌زاده كارگرداني كرده كه آخرين‌بار سريال نه‌چندان موفق «آخرين بازي» را روي آنتن داشت. بهاره افشاري، حديث ميراميني، شهرزاد كمال‌زاده، عمار تفتي، پندار‌اكبري، پوراندخت مهيمن، آرش تاج تهراني، سيروس ميمنت و كيميا ملاحي هم بازيگران اصلي اين سريال مناسبتي شب‌هاي قدر هستند كه تا پايان هفته جايگزين پايتخت4 در شبكه يك خواهد بود. علي زند‌وكيلي هم ترانه عنوان‌بندي نياز را براساس يكي از تصنيف‌هاي ماندگار قديمي خوانده است.

کد خبر 300038

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha