امیرحسین اعظمی: سرباز وظیفه‌های ورزشگاه تبریز، هنوز کابوس آن شب دردناک را فراموش نکرده‌اند؛ شبی که جام قهرمانی از تبریز پرواز کرد و شانه‌های آنها در کنار پیست، از شدت گریه می‌لرزید.

فوتبال

جشن تبديل به ماتم شده بود و گريه.هنوز هم كابوس آن شب عجيب، مقابل چشمان‌شان رژه مي‌رود ولي فوتبال تبريز هنوز زنده است و اميدوار به كسب نخستين جام قهرماني در ليگ ايران.براي تراكتورسازي و هواداران فوق‌العاده‌اش، هنوز فوتبال هم‌مسير با زندگي‌شان ادامه دارد و آنها اميدوارند با مربي پرتغالي محبوبشان، اين‌بار جام را به تبريز بياورند. تراكتورسازي بعد از بازگشت توني اوليويرا به ايران، براي شروع فصلي دوباره استارت زد و اتفاق مهم، حضور 7بازيكن سرباز در ليست اين تيم است؛ بازيكناني كه قيمتي ميلياردي در فوتبال ايران دارند ولي تراكتورسازي تقريبا بدون هزينه، آنها را براي گذراندن خدمت سربازي به تبريز آورد.

  • دست توني باز شد

سينا عشوري، شجاع خليل‌زاده و علي حمودي از فصل گذشته در كنار تراكتورسازي هستند و بختيار رحماني، احمد عبدالله زاده، سروش رفيعي و محمدرضا اخباري هم اخيرا با اين تيم به توافق رسيدند.حالا توني يك مربي خوشبخت است، مربي‌اي كه فصل گذشته به‌شدت با كمبود بازيكن مواجه بود.او حالا در خط هافبك و دفاع بهترين نفرات را در اختيار دارد و در خط دروازه هم با آمدن اخباري و احتمال بازگشت محسن فروزان، مشكلي احساس نخواهد شد.مهم‌ترين چالش تراكتورسازي در خط حمله است، جايي كه آنها ديگر لوسيانو ادينهو آقاي گل ليگ برتر را در اختيار نخواهند داشت.ادينهو به ليگ قطر خواهد رفت و تراكتورسازي قطعا كار سختي براي انتخاب جانشين او خواهد داشت.تبريزي‌ها دنبال مهاجم خارجي هستند چرا كه مهرداد بايرامي نمي‌تواند گزينه مطمئني براي ‌خط حمله تراكتورسازي باشد.

  • آندو هم تمديد مي‌كند

مهم‌ترين دغدغه اين روزهاي توني اوليويرا اما، ماندن يا جدايي آندرانيك تيموريان از تراكتورسازي است، بازيكني كه فصل قبل در تراكتورسازي عملكرد خوبي داشت.تيموريان مدتي است كه شانس خودش را براي رفتن به ليگ قطر امتحان مي‌كند تا در سال‌هاي آخر فوتبالش، به نياز‌هاي مالي‌اش هم دست پيدا كند. اتفاق خوشحال‌كننده براي تراكتورسازي اما اين است كه آندو پيشنهاد جدي از ليگ قطر ندارد و همين موضوع شانس بازگشت تيموريان را به تبريز بيشتر مي‌كند.تا به امروز هيچ‌يك از تيم‌هاي قطري به اين بازيكن پيشنهاد رسمي نداده‌اند و تيموريان احتمالا اين هفته قرارداد جديدي را با تراكتورسازي امضا خواهد كرد.او چند روز پيش هم به مسئولان تراكتورسازي قول داد كه در صورت نرفتن به قطر، قراردادش را تمديد كند.استقلال هم درصدد جذب تيموريان است ولي آندو به‌دليل مشكلات مالي استقلال و بدقولي‌هاي اين باشگاه در فصول گذشته، هيچ تمايلي براي بازگشت به جمع آبي‌ها ندارد. تراكتورسازي رفته‌رفته با تكميل شدن ليست مورد نظر توني تمريناتش را به شكل جدي پيش مي‌برد.آنها امسال از لحاظ نيروي انساني يكي از بهترين تيم‌هاي ليگ ايران هستند.اين در حالي است كه اضافه شدن سربازها براي تراكتورسازي هزينه مالي نداشته است. تراكتورسازي حالا قطعا يكي از مدعيان جدي قهرماني خواهد بود.

کد خبر 300094

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha