همشهری آنلاین: تیم ملی فوتبال دانشجویان ایران پس از باخت به ژاپن، مقابل مالزی نیز متحمل شکست شد.

Universiade ۲۰۱۵ Logo

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، تیم ملی فوتبال دانشجویان ایران در دومین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی دانشجویان جهان به مصاف مالزی رفت که در پایان تیم ایران با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و در آستانه حذف از مسابقات قرار گرفت.


ایران در این بازی با ترکیب علیرضاحیدری، علی ظهیری، خلیل هلالی، علی احمدی، محمد زارع، عباس سبحانی، محمد کرمی، حسین‌پور، سامان آقازمانی، سیدعلی فاطمی و محمد اوسانی‌کرد مقابل مالزی در ورزشگاه مرکزی منطقه موکپو در فاصله هفتاد و پنج کیلومتری گوانگجو به میدان رفت.

این بازی در نیمه اول با ارائه یک نمایش بسیار ضعیف از سوی بازیکنان ایران همراه بود تا این نیمه با تک گل مالزی در دقیقه ۱۹ که توسط محمد آوانگ به ثمر رسید، به سود این کشور به پایان برسد. در این نیمه محمد اوسانی از ایران نیز از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

با آغاز نیمه دوم فرشاد کرمی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران دست به تغییر زد و علیرضا اصغری را جایگزین محمد زارع کرد و صادق صالحی نیز در دقیقه ۸۰ جایگزین سامان آقازمانی شد.

ایران بازی را در نیمه دوم هجومی‌تر آغاز کرد و ضربه سرکش علی ظهیری از فاصله ۳۰ متری در دقیقه ۷۰ بازی به تیر افقی دروازه مالزی اصابت کرد. در ادامه نیز بازیکنان ایران یکی دو فرصت خوب برای گلزنی داشتند که با واکنش خوب دروازه‌بان مالزی راه به جایی نبردند.


در پایان نیز بازیکنان ایران از حملات خود بر روی دروازه مالزی نتيجه‌اي نگرفتند و این بازی با حساب یک بر صفر به سود مالزی به پایان رسيد و دومین شکست در پرونده تیم ملی فوتبال دانشجویان ایران در این رقابت‌ها به ثبت رسيد.


تیم ملی فوتبال دانشجویان ایران در بازی نخست خود در این پيكارها مقابل ژاپن با نتیجه دو بر یک شكست خورده بود.


مالزی نیز در بازی نخست خود با نتیجه دو بر یک مقابل برزیل تن به شکست داده بود.


تیم ملی فوتبال دانشجویان ایران در آخرین بازی مرحله گروهی خود روز سه‌شنبه مقابل برزیل به میدان خواهد رفت.

 

کد خبر 300106

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha