همشهری آنلاین: رئیس پلیس آگاهی ناجا گفت: پرونده اسیدپاشی اصفهان در اولویت اول پلیس آگاهی است و بعد از اینکه به صورت قطعی و با مستندات به نتیجه برسیم نظر خود را اعلام می‌کنیم.

نیروی انتظامی - ناجا

به گزارش  فارس، سردار محمدرضا مقیمی رئیس پلیس آگاهی ناجا در نشست خبری در پاسخ به پرسشي در مورد موضوع اسیدپاشی اصفهان و شایعاتی که در زمینه شناسایی عامل اسیدپاشی در سطح جامعه به وجود آمده، اظهار داشت: در مورد پرونده اسیدپاشی اصفهان آن چیزی که در دست ما است و آن چیزی که در اذهان عمومی و توسط نفرات غیرمسئول مطرح می‌شود حق وجود دارد.

رئیس پلیس آگاهی ناجا تصریح کرد: کما فی سابق این پرونده از اولویت پلیس آگاهی است و مورد رسیدگی و پی‌جویی جدی پلیس آگاهی قرار دارد.

این مقام ارشد آگاهی کشور ادامه داد: در حقیقت این پرونده به طور مستقیم توسط خود من و همچنین رئیس جرایم جنایی هدایت می‌شود و ان‌شاءالله به کشفیات برسیم.

سردار مقیمی تصریح کرد: بعضاً اتفاقاتی افتاده و مظنونی مورد دستگیری قرار می‌گیرند و اگر به کشف برسیم اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

وی گفت: اینکه وکیل شخصی یا احیاناً فرد دیگری مطلبی بیان کرده در خصوص صحت آن یا عدم صحت خودش باید پاسخگو باشد.

این مقام ارشد آگاهی کشور خاطرنشان کرد: بعد از اینکه به صورت قطعی و با مستندات به نتیجه برسیم نظرات خود را اعلام خواهیم کرد.

کد خبر 300112

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha