همشهری آنلاین: بعد از چند هفته از آغاز اکران «دنیای ژوراسیک» و انیمیشن «درون بیرون»، جایگاه اول و دوم فروش همچنان در اختیار آنهاست و فیلم ««ترمیناتور: جنسیس» به فروش در اروپا امید بسته است.

سینما

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، وضعیت گیشه حاکی از این است که تعطیلی روز استقلال آمریکا هم نتوانست در جایگاه «ترمیناتور: جنسیس» و «مایک جادویی» در جدول فروش تغییری ایجاد کنند و تماشاگران زیادی را به سینما بکشاند.

آمارها نشان می دهد که مردم در تعطیلات این چنینی اقبال زیادی به تماشای فیلم در سینما نشان نمی دهند. با این وجود «ترمیناتور: جنسیس» محصول کمپانی پارامونت توانست در نمایش خارج از خانه، ۷۴ میلیون دلار در آخر هفته فروش داشته باشد.

نایب رییس کمپانی پارامونت راب مور»در مصاحبه ای به ورایتی گفت: این فیلم پتانسیل آن را دارد که بازارهای جهانی بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون دلار فروش داشته باشد. نمایش این فیلم هفته آینده در آلمان، ایتالیا و اسپانیا شروع خواهد شد و هنوز زمان اکران آن در چین مشخص نشده است. فروش خارج از خانه برای پنجمین ترمیناتور که ۱۵۵ میلیون دلار برای ساخت آن هزینه شده اهمیت ویژه ای دارد. قسمت چهارم ترمیناتور که درسال ۲۰۰۹ اکران شد، ۱۲۵ میلیون دلار از فروش خانگی و ۲۴۶ میلیون دلار از نمایش خارج از خانه نصیب این فیلم کرد.      

با وجود اینکه فروش فیلم ها در تعطیلی ۴ جولای بین ۲۵ تا ۳۵ درصد کاهش داشت اما «دنیای ژوراسیک» و «درون بیرون» هم چنان در جذب مخاطبان جدید موفق هستند و به صدر نشینی خود ادامه می دهند.

کد خبر 300284

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha