دوشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳
۰ نفر

تازه‌ترین ماجراجویی آرنولد شوارتزنگر در عرصه سینما همزمان با تعطیلات روز استقلال آمریکا روی پرده رفت و البته با استقبال نسبی مردم مواجه شد.

سینما جهان

به گزارش همشهري، «پيدايش نابودگر» كه انتظار مي‌رفت به سلطه چندهفته‌اي «دنياي ژوراسيك» در سينماهاي آمريكا و كانادا پايان دهد، در نهايت پس از انيميشن «پشت رو» در رده سوم جدول فروش ايستاد. پنجمين فيلم از مجموعه نابودگر يا ترميناتور 3دهه پس از فيلم بسيار موفق جيمز كامرون به بازار آمد و در 3 روز اول اكران حدود 29ميليون دلار فروخت. فروش پيدايش نابودگر در 5روز تعطيلي مربوط به 4 ژوييه كمي بيش از 44ميليون دلار بود.

در همين زمان، دنياي ژوراسيك با فروش 31ميليون دلار مجموع درآمد خود را در آمريكاي شمالي به حدود 560 ميليون دلار رساند. چهارمين فيلم مجموعه پارك ژوراسيك تا امروز در تمام دنيا حدود يك ميليارد و 385 ميليارد دلار فروخته و پس از «آواتار»، «تايتانيك»، «انتقام‌جويان» و «خشمگين7» پنجمين فيلم پرفروش تاريخ سينماست. انيميشن پشت رو هم كه اين هفته با 30ميليون دلار دومين فيلم جدول فروش بود، در آمريكا 246و در ديگر نقاط دنيا حدود 120ميليون دلار فروخته است. پيدايش نابودگر را آلن تيلور ساخته كه كارگردان سريال «بازي تاج و تخت» است.

کد خبر 300315

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha