سه‌شنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: ۹۰ هزار واحد مسکن مهر در کشور آماده بهره برداری شد. قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر امروز در بازدید از سایت مسکن مهر فولاد شهر گفت : این تعداد تا هفته دولت به بیش از ۱۵۰هزار واحد می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مهرآبادی افزود : تا کنون افزون بر یک میلیون و 432 هزار واحد مسکونی مهر در کشور تحویل متقاضیان شده است.

وی با اشاره به لزوم تأمین خدمات زیر بنائی و روبنائی در اجرای طرح مسکن مهر افزود : امسال با جذب اعتبار از سازمان مدیریت برنامه ریزی و بودجه کشور همچنین با فروش زمین های متعلق به وزارت راه و شهرسازی برای احداث شبکه فاضلاب ، خدمات آموزشی و تأسیسات روبنائی و زیر بنائی تأمین اعتبار می شود.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر با بیان اینکه افزون بر 400 مدرسه و 400 مسجد از محل یارانه های مسکن مهر و منابع داخلی وزارت راه و شهرسازی در مجتمع های مسکونی مهر احداث شده است گفت : در صورتی که استانداران ، 2 سوم اعتبارات هزینه احداث خدمات روبنائی مسکن های مهر را تأمین کنند وزارت راه و شهرسازی هم با تأمین یک سوم اعتبارات احداث و تکمیل خدمات روبنائی مسکن های مهر را به سرعت انجام می دهد.

نماینده مردم لنجان در مجلس هم با بیان اینکه برای تکمیل تاسیسات زیر بنائی و مراکز آموزشی و فرهنگی مسکن مهر فولاد شهر افزون بر هزار میلیارد اعتبار نیاز است گفت : برای احداث خط مترو فولاد شهر هم باید از منابع فاینانس استفاده شود.

کد خبر 300345

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha