سه‌شنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۳
۰ نفر

سخنگوی هیأت مدیره ملوان درباره قرارداد دایی می‌گوید: با او به توافق ضمنی دست یافته‌ایم اما هنوز درباره جزئیات قرارداد و درخواست‌های علی دایی به توافق نرسیده‌ایم.»

علی دایی

اين در حالي است كه نماينده تام‌الاختيار علي‌دايي نيز اين امر را تأييد مي‌كند و مي‌گويد كه ارقام بيان شده در مورد حضور دايي در ملوان صحت ندارد.

محمود آذرگون، سخنگوي ملوان از جلساتي مي‌گويد كه ميان دايي و مالك جديد ملوان برگزار شده است: «بعد از چند جلسه كه بهشتي، مالك جديد ملوان و الماسي، عضو هيأت مديره اين تيم با دايي برگزار كردند به توافقات ضمني رسيده‌اند اما بر سر جزئيات اين قرارداد هنوز توافقي صورت نگرفته است. جزئيات قرارداد را نمي‌دانم اما دايي مواردي مانند ميزان بودجه تيم در فصل آينده، ليست بازيكناني كه قراردادشان تمام‌شده و... را خواسته بود كه هنوز نتوانسته‌ايم ليست آنها را براي او آماده كنيم.» اين موضوع را اما بهمن دهقان، نماينده تام‌الاختيار دايي تأييد مي‌كند:« مالك جديد ملوان پيشنهاد حضور علي دايي در اين تيم را داده اما تحقق آن منوط به مواردي است كه بايد باشگاه ملوان فراهم نمايد و تا اين لحظه مهيا نشده‌اند.»

وي ادامه داد: ملوان تيم ريشه دار و پرطرفداري است و دايي به احترام هواداران اين تيم اولويت خود را ملوان قرار داده ولي تا زمان مشخص شدن وضعيت مديريتي باشگاه، وضعيت قرارداد بازيكنان و مطالبات آنها، گزارش تيم‌هاي پايه و ساير موارد اداري به‌دست ما نرسد نمي‌توان تصميم‌گيري كرد و اين دقيقا همان مسائلي است كه دايي خواسته و باشگاه آن را ارائه نكرده است.

دهقان درخصوص مبالغ منتشرشده در رسانه‌ها بابت قرارداد علي دايي با ملوان گفت: اصلا كار به رقم قرارداد نرسيده و مذاكرات در حد كليات بوده است. تا تكليف آن مواردي كه گفتم مشخص نشود چگونه مي‌توان در مورد رقم قرارداد حرف زد؟

دهقان درباره اينكه آيا ممكن است دايي به ساير پيشنهادها مثل پيكان يا راه‌آهن توجه كند و قيد ملوان را بزند گفت: «مربي حرفه‌اي براساس شرايط پيشنهادات تصميم مي‌گيرد و تعلل بيش از اين نه به صلاح تيم‌هاست نه به صلاح علي دايي. ليگ دارد شروع مي‌شود و تكليف هنوز مشخص نيست.»

ملوان يك تيم نظامي است كه مي‌تواند از سهميه بازيكنان سرباز نيز استفاده كند. آذرگون كه علاوه بر سخنگويي هيأت مديره ملوان رئيس تر‌بيت ‌بدني ارتش نيز است در اين رابطه مي‌گويد: از فصل گذشته چند بازيكن سرباز در تيم داريم، اما هنوز سهميه اين فصل مشخص نشده است. همچنين از چند هفته‌ پيش تمرينات آغاز شده، ولي جدي نشده است. از پژمان نوري خواسته شد تا بازيكنان را به تمرين بياورد و او هم به احترام ملوان اين كار را انجام خواهد داد.

در اين ميان‌بايد ديد آيا علي دايي روي نيمكت مربيگري ملوان كه يكي از باريشه‌ترين تيم‌هاي ايران و از هواداران پرشوري نيز برخوردار است مي‌نشينديا نه؟

کد خبر 300388

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha