سه‌شنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: ایرادها در طرح باغ موزه قرآن موجب شده است که اجرای این طرح متوقف شود.

به گزارش فارس، مرتضی طلایی در تذکرات پیش از دستور یکصد و شصت و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: قرار شده بود مجموعه‌ای تحت عنوان باغ موزه قرآن و یا تهران سرای قرآن ایجاد شود و طراحی‌های آن نیز صورت گرفته ولی این طراحی مورد ایراد شورا واقع شد و ساخت این باغ موزه قرآن متوقف شده است.

وی ادامه داد: استدعای بنده این است که باغ موزه قرآن را پیگیری کنند و به سرانجام برسد چرا که تاکنون هزینه‌هایی برای این طرح صورت گرفته است و باید به نتیجه برسد.

طلایی افزود: بر اساس تبصره 20 برنامه بودجه سال 94 کمیته‌ای مأموریت داشته که برای پروژه‌های پژوهشی اقدام کند ولی هنوز این کمیته تشکیل نشده است.

وی ادامه داد: اگر کمیسیون خاصی در حال پیگیری مسائل مربوط این کمیته است اقدامی غیرقانونی است و باید در ابتدا کمیته موارد خاص پژوهشی را بررسی و بعد در کمیسیون مطرح شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: اخیراً از شهرک قدس بازدیدی داشتم که یک مجتمع آموزشی را جنب مسجد اعظم قدس بر اساس رأی کمیسیون ماده 5 در حال تخریب بود. در این کمیسیون زمین این مجتمع را تغییر وضعیت داده و تبدیل به تجاری و اداری شده بود و شهرداری نیز مجوزهای لازم را در این خصوص ارائه کرده است.

طلایی یادآور شد: در این شهرک چندین مرکز تجاری وجود دارد و دیگر نیازی به تغییر کاربری یک مجمتع آموزشی نبوده است و لذا در شأن شهر نیست که یک واحد آموزشی را تخریب و مجتمع تجاری و اداری ساخته شود.

کد خبر 300419

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha