سه‌شنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۱
۰ نفر

مهدی رنجبر: حتما برای شما هم پیش آمده است که دلتان بخواهد در هیأت خاصی حضور داشته باشید و از صحبت‌های سخنران محبوب و مداحی مداحان مورد علاقه خود بهره‌مند شوید.

همیشه در هیأت  باشید!

ولي ممكن است به‌علت برخي مشكلات نتوانيد در آن هيأت حضور داشته باشيد. اگر موبايل يا تبلت اندرويدي داشته باشيد به راحتي مي‌توانيد با نصب يك نرم‌افزار به برنامه‌هاي هيأت‌ها و سخنراني‌ها به‌صورت پخش زنده يا حتي بازپخش دسترسي داشته باشيد. نرم افزاري به نام «بچه‌هاي هيأت» اين امكانات را در اختيار شما قرار مي‌دهد. اگر مي‌خواهيد از جزئيات اين نرم افزار بيشتر بدانيد با ما همراه باشيد.

  • از كجا مي‌توانيم ببينيم؟

مهم نيست كه شما در خارج از ايران هستيد يا داخل ايران. مهم نيست شما در تهران هستيد يا در شهرستان. براي ديدن و شنيدن برنامه‌هاي هيأت‌هاي مختلف فقط كافي‌است اپليكيشن «بچه‌هاي هيأت» را در تلفن همراه خود نصب كنيد و هيأت مورد نظر خود را از ليست پخش زنده هيأت‌ها انتخاب و از آن استفاده كنيد.

  • كدام هيأت‌ها را مي‌بينيم؟

در حال حاضر فقط هيأت‌هاي مطرح استان تهران به‌صورت مستقيم تحت پوشش اين نرم افزار قرار گرفته‌اند اما توليد‌كنندگان اين نرم‌افزار قرار است به‌زودي، از هر استان نيز حداقل يك هيأت مطرح را تحت پوشش زنده قرار بدهند. ازجمله مراسم‌هايي كه در حال حاضر تحت پوشش اين نرم‌افزار قرار گرفته‌اند و شما مي‌توانيد پخش و بازپخش آنها را در موبايل يا تبلت اندرويدي خود به وسيله اين نرم افزار مشاهده كنيد اين موارد هستند: سخنراني‌هاي مختلف حجت‌الاسلام استاد حسين انصاريان، كاظم صديقي، سيدحسين مومني، غلامرضا قاسميان، ماندگاري و مداحي آقايان حاج منصور ارضي، سعيد حداديان، عبدالرضا هلالي و... . علاوه بر اين، شما در اين نرم افزار مي‌توانيد حرم ائمه را هم به‌صورت مستقيم مشاهده كنيد.

  • چه زماني مي‌توانيم ببينيم؟

جدول پخش زنده هيأت‌ها در نرم‌افزار موجود است و شما دقيقا همزمان با پخش هيأت مورد نظر خود، مي‌توانيد آن را در موبايل خود به‌صورت صوتي و تصويري دريافت كنيد. درباره ساعات بازپخش برنامه هيأت‌ها به اين نكته توجه شده است كه طوري تنظيم شود كه شما در تمامي ساعات روز امكان استفاده از برنامه شب گذشته هيأت‌ها را داشته باشيد. اين ويژگي برنامه به ايرانيان مقيم خارج از كشور كمك مي‌كند تا بتوانند مشكل تفاوت زماني خود با ايران را حل كنند.

  • اينستا هيأت؛ محلي براي ديده شدن

با گسترش تلفن‌هاي هوشمند و راحت شدن عكاسي به وسيله اين دوربين‌ها و با وجود شبكه‌هاي اجتماعي همچون اينستاگرام، شاهد علاقه روز افزون مردم به عكس و عكاسي و تأثير و استقبال زياد آن در رسانه‌ها هستيم. اپليكيشن بچه‌هاي هيأت با درنظر گرفتن اين موضوع، اقدام به راه‌اندازي قسمتي تحت عنوان «اينستا هيأت» كرده تا اين نياز مخاطبان خود را نيز برطرف كند و از طرفي ديگر يك آرشيو فعال عكس از سرتاسر ايران و حتي جهان با موضوع هيأت‌ها راه‌اندازي و توليد كند. شايد براي شما هم جالب باشد كه يك گالري از تصاوير هيأت‌تان را در اين نرم افزار قرار دهيد تا ديگران نيز با فعاليت‌هاي شما آشنا شده و حتي از هيأت شما الگوبرداري كنند.

شما هم مي‌توانيد با ديدن گالري تصاوير ساير هيأت‌ها، از خلاقيت‌هاي آنها الگوبرداري كنيد. ارسال گالري تصاوير به بخش «اينستا هيأت» بسيار كار راحت و بي‌دردسري است. فقط كافي‌است شما عكس‌هاي هيأت‌تان را در گوشي خود داشته باشيد.

  • هيأت مجازي؛ سريع‌ترين راه رسيدن به هدف

حتما براي شما هم اتفاق افتاده است كه به‌دنبال يك شعر، مداحي، حديث يا سخنراني خاص باشيد. بچه‌هاي هيأت با راه‌اندازي «هيأت مجازي» به اين نياز شما هم پاسخ داده است.

شما مي‌توانيد به راحتي و با چند كليك ساده، به همه آنچه مي‌خواهيد دسترسي پيدا كنيد. براي مثال شما مي‌توانيد تمام روضه‌هاي مداح مورد علاقه خود درباره حضرت زهرا(س) را در يك جا ببينيد و بشنويد. ممكن است شما مداح هيأت خود باشيد و به‌دنبال يك شعر براي يك مناسبت خاص بگرديد. به راحتي مي‌توانيد از قسمت شعر آييني، به آنچه مي‌خواهيد دسترسي پيدا كنيد. جست و جوي پيشرفته در قسمت منبر و حديث نيز از ديگر ويژگي‌هاي هيأت مجازي در بچه‌هاي هيأت است.

  • كي و كجا وعده ديدار ما؟

جست و جوي هيأت‌ها از ديگر ويژگي‌هاي بچه‌هاي هيأت است. شما مي‌توانيد براساس زمان و مكان برگزاري هيأت و يا براساس سخنران و مداح، ليست هيأت‌هاي موجود را دريافت كنيد و از اطلاعات دقيق آن مطلع شويد. شما نيز مي‌توانيد هيأت خود را به اين نرم افزار معرفي كنيد تا ديگران از زمان و مكان برگزاري آن مطلع شوند.

  • از كجا دريافت كنيم؟

براي دانلود اين نرم افزار 2راه داريد:
مي‌توانيد در مرورگر موبايل خود، اين آدرس را وارد كنيد:
www.heyat.info/app/heyat.apk
يا اينكه در كافه بازار، عبارت «بچه‌هاي هيأت» را جست و جو كرده و آن را به‌صورت كاملا رايگان دانلود كنيد.

کد خبر 300420

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha