همشهری آنلاین: تیم ملی بسکتبال ایران اولین دیدار خود در تورنمنت اطلس اسپرت را با باخت مقابل چین آغاز کرد.

Iran Basketball Team

به گزارش ایرنا، تیم ملی ایران در کوارترهای اول و سوم این مسابقه با امتیازات 19 بر 15 و 17 بر 12 شکست خورد و فقط در کوارتر دوم با نتیجه 16 بر 11 به پیروزی رسید. کوارتر چهارم نیز با تساوی در امتیاز 21 به پایان رسید.

درک بائرمان، سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران در این مسابقه تیم خود را با ترکیب اولیه آرمان زنگنه، حامد آفاق، حامد حدادی، صمد نیکخواه بهرامی و آرن داودی به میدان فرستاد، اما چین با تیم دوم خود در این مسابقه بازی کرد.

مسابقات بین‌المللی اطلس چین از روز دوشنبه (5 مرداد) با شرکت هشت تیم در شهر سوژوی چین آغاز شده است و تا 10 مرداد ادامه خواهد داشت.

تیم ملی ایران که در گروه A این مسابقات با تیم‌های چین، اسلواکی و ایتالیا رقابت می‌کند، در دومین مسابقه خود با ایتالیا روبرو خواهد شد.

صمد نیکخواه بهرامی، حامد حدادی، مهدی کامر انی، اوشین ساهاکیان، سجاد مشایخی، آرن داودی، اصغر کاردوست، حامد آفاق، فرید اصلانی، میثم میرزائی، بهنام یخچالی، آرمان زنگنه، سعید داورپناه، جواد داوری، محمد جمشیدی و محمد حسن زاده 16 بازیکن ایران در این تورنمنت هستند.

تیم ملی بسکتبال ایران خود را برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا 2015 و انتخابی المپیک 2016 ریو که از اول مهر در چین آغاز می‌شود، آماده می‌کند.

 

کد خبر 302321

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha